English

آیت‌الله دکتر احمد بهشتی :

باید کهنه‌پرستی و کوروش‌پرستی برای مردم تبیین شود / عده‌ای به فکر زنده‌کردن چند استخوان پوسیده هستند

نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری گفت: عده‌ای در مقابل مکتب پویای اسلام به فکر زنده کردن چند استخوان پوسیده هستند.

باید کهنه‌پرستی و کوروش‌پرستی برای مردم تبیین شود / عده‌ای به فکر زنده‌کردن چند استخوان پوسیده هستند

به گزارش خبرگزاری موج از یاسوج، آیت‌الله دکتر احمد بهشتی قبل از ظهر امروز در نخستین کنگره ملی مرحوم آیت‌الله ملک‌حسینی، اظهار کرد: مرحوم ملک حسینی شخصیتی جامع از لحاظ عمل و فضائل اخلاقی بوده است.

وی با بیان اینکه حریت، شجاعت و صراحت لهجه در بیان حقیقت از ویژگی‌های مرحوم ملک حسینی بود، عنوان کرد: سال‌ها با این عالم مجاهد ارتباط مرید و مرادی داشتیم و در مسیر حق و حقیت راهنمایی و هدایت می‌کردند.

بهشتی بیان کرد: حریت و شجاعت مرحوم آیت الله ملک حسینی انسان را جذب می‌کرد و صفت زیبای حسینی در وجودشان متجلی بود.

وی بیان کرد: شجاعت، عفت و حمکت که حاصل جمع آنها عدالت می‌شود در نماینده سابق کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان متجلی بود.

نماینده مردم شیراز در مجلس خبرگان رهبری عدالت را از ویژگی بارز مرحوم ملک حسینی دانست و گفت: یک خردورز و حکیم  واقعی بود و از لحاظ شجاعت زبان زد عام و خاص بودند.

بهشتی ابراز کرد: مرحوم ملک حسینی نسبت به غیر طلاب و مردم و در مکان‌های مختلف همیشه لطف داشتند و روز شهادت امام صادق(ع) را در شیراز نهادینه کرد و مردم را متوجه مذهب و مکتب می‌کردند.

نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به مقوله کوروش کبیر، گفت: عده‌ای در مقابل مکتب پویای اسلام به فکر زنده کردن چند استخوان پوسیده هستند.

آیت‌الله بهشتی اظهار کرد: آیت‌الله ملک‌حسینی یکی از مبلغان بزرگ مکتب جعفری بود که همه ساله در سالروز شهادت امام جعفر صادق در استان فارس و کهگیلویه و بویراحمد برنامه‌های روشنگرانه را برگزار می‌کرد.

نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان با بیان این که مردم را باید هدایت کرد افزود: باید به مردم کهنه پرستی و کورش پرستی و این گونه موارد را تبیین کرد و به مردم گفت که در دوره انوشیروان چگونه با کفاشی که می‌خواست فرزندش درس بخواند رفتار کرد.

وی با بیان این که اسلام آمد و ما را آگاه کرد افزود: باید تاریخ را در دوره پادشاهان خواند با مردم چگونه رفتار می‌شد و اسلام آمد و مردم را از مصیبت‌ها رها کرد.

بهشتی افزود: اسلام مردم را از بدبختی رهانید و الان عده‌ای استخوان‌های پوسیده را به دست گرفته‌اند. وی با بیان این که به آن آدم انحرافی مطالبی را متذکر شدم افزود: در مکتب ایرانی که آن آقا مطرح می‌کرد چه چیزی بود.

نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری گفت: آیت‌الله ملک حسینی نیز با مکاتب انحرافی مقابله می‌کرد و در این راه مجاهدت می‌کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه