English

امام جمعه موقت دهدشت:

امروز همه دنیا فهمیدند ایران اهل منطق و گفت‌وگو است

امام جمعه موقت دهدشت با اشاره به اینکه پیشرفت ایران اسلامی مبنی بر مسائل امنیتی است، گفت: امروز همه دنیا فهمیدند ایران اهل منطق و گفت‌وگو است.

امروز همه دنیا فهمیدند ایران اهل منطق و گفت‌وگو است

به گزارش خبرگزاری موج از دهدشت، حجت‌الاسلام سید عبدالمطلب تقوی در خطبه‌های نماز جمعه این شهر، اظهار کرد: انسان‌های باتقوا کسانی هستند که دیگران را بر خود ترجیح می‌دهند و نسبت به افراد جامعه ایثار و از خودگذشتگی نشان می‌دهند.

امام جمعه موقت دهدشت افزود: اگر فرهنگ انفاق و ایثار در هر جامعه‌ای پیاده شود، آن جامعه آباد و موفق خواهد شد.

وی تفریح‌های بی‌اندازه برخی افراد به کشورهای خارجی را یادآور شد و تصریح کرد: اگر نصف این افراد این همه هزینه را در داخل کشور استفاده می‌کردند، شاهد این‌ همه جوان بیکار نبودیم.

حجت‌الاسلام تقوی با بیان اینکه هنوز فرهنگ ایثار و انفاق آن‌گونه که باید در جامعه ما جا نیفتاده است، گفت: اگر انسان‌ها از مال خود در راه خدا انفاق نکنند قطعاً مجازات خواهند شد.

خطیب موقت دهدشت در خطبه دوم ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوی الهی، مناسبت‌های هفته پیش‌رو را یادآور شد و با اشاره به شهادت شهید محمد‌حسین فهمیده، اظهار داشت: انسان‌ها باید قدر جوانی خود را بدانند و از آن به بهترین شکل ممکن در راه خدا استفاده نمایند.

حجت‌الاسلام تقوی با اشاره به شهادت اولین شهید محراب «آیت‌الله قاضی طباطبایی» گفت: ما باید قدر علمای خود را بدانیم چرا که اگر همین علما نبودند اسلام به دست ما نمی‌رسید.

وی اظهارات رییس جمهور آمریکا در قبال کشورمان را یادآور شد و با بیان اینکه امروزه همه کشورهای عربی منهای عربستان به‌سوی ایران اسلامی تمایل پیدا کرده‌اند، گفت: همه این‌ها حاکی از تبعیت مطلقه از ولایت فقیه است.

امام جمعه موقت دهدشت با توجه به سخنان رهبر معظم انقلاب که دشمن بداند مسائل امنیتی ما قابل مذاکره و چانه‌زنی نیست، پیشرفت ایران اسلامی را مبنی بر مسائل امنیتی دانست و خاطرنشان کرد: امروز همه دنیا فهمیدند ایران اهل منطق و گفت‌وگو است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه