English

برپایی دومین نمایشگاه گروهی نقاشی "چرخ رنگی۲" در رشت

دومین نمایشگاه گروهی نقاشی "چرخ رنگی2" با آثاری از هنرمندان متفاوت جسمی و ذهنی ساکن از 13 آبان96 در نگارخانه مارلیک مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) رشت گشایش می یابد.

برپایی دومین نمایشگاه گروهی نقاشی "چرخ رنگی2" در رشت

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، این نمایشگاه با کوشش آزاده بشارتی عکاس و مربی نقاشی کودک برگزار خواهد شد.

نمایشگاه مذکور شامل 100 نقاشی با تکنیک های پاستل، ماژیک و اکرلیک آفریده شده و به صورت قاب شده از 19 نقاش می باشد که در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت .

"چرخ رنگی٢" حاصل تلاش نوزده انسان متفاوت جسمی و ذهنی هشت تا پنجاه ساله آسایشگاه معلولین رشت است که از سیزده تا هفدهم آبان ماه در نگارخانه مارلیک رشت برگزار می شود.

هنرمندانی که نقاشی آنها در این نمایشگاه دیده خواهد شد عبارتند از: ذبیح جهانگیری، زینب حاجی پور، آزیتا مهجانی، گلشن مهرپسند،پوریا آبخشک، پویا عوض خواه، پوریا تلاشگر نیا، اسماعیل نصیری، مهتاب ضراب نیا، پیمان آراء ، مهدی فداکار، حامد حیدری، فاطمه رحیمی، حمید علیان، اکبر عباسی، حسین جلیلی، دانیال شاد نیک، علی حیدری و رضا یوسفی

افتتاحیه این نمایشگاه در تاریخ سیزدهم آبان ماه با حضور هنرمندان برگزار می شود.

نمایشگاه مذکور از 13 الی 17 آبان 96 در دو نوبت صبح و عصر در نگارخانه مارلیک مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) رشت پذیرای علاقمندان به هنر نقاشی خواهد بود.

گفتنی است آئین گشایش این نمایشگاه ساعت 5 عصر شنبه 13 آبان مهرهمراه با رونمایی از 14 اثر به صورت کارت پستال و آئین اختتامیه نمایشگاه 17 آبان برگزار خواهد شد.

گالری مارلیک در شهر رشت، ابتدای خیابان سعدی ، مجتمع خاتم الانبیا (ص) واقع شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه