English

برپایی نمایشگاه عکس پرتره هایی از کودکان ایران زمین با عنوان «گنج روان» در نگارخانه مارلیک رشت

نمایشگاه عکس پرتره هایی از کودکان ایران زمین توسط آقای احمد حسینی با عنوان « گنج روان » از تاریخ ١٥ تا ٢٠ مهر ماه ٩٦ از ساعت ١٠ صبح تا ٢٠ عصر در نگارخانه مارلیک مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت در معرض دید علاقمندان قرار می گیرد .

برپایی نمایشگاه عکس پرتره هایی از کودکان ایران زمین با عنوان «گنج روان» در نگارخانه مارلیک رشت

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، محمد حسن پور رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت اظهار کرد: نمایشگاه عکس پرتره هایی از کودکان ایران زمین توسط آقای احمد حسینی با عنوان « گنج روان » از تاریخ ١٥ تا ٢٠ مهر ماه ٩٦ از ساعت ١٠ صبح تا ٢٠ عصر در نگارخانه مارلیک مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت دایر است.

محمد حسن پور ضمن اعلام این خبر افزود: در این نمایشگاه که به مناسبت هفته ملی و روز جهانی کودک برگزار می شود تعداد ۴۰ عکس شامل پرتره هایی از کودکان ایران زمین توسط احمد حسینی ثبت و به نمایش گذاشته می شود . آثار این نمایشگاه در نقاط مختلف کشور از استان های شمالی همچون گیلان و مازندران گرفته تا استان های جنوبی همچون بوشهر و خوزستان که در طول مدت یک سال عکس برداری شده اند.

احمد حسینی دوره های عکاسی را در باشگاه خبرنگاران جوان گذرانده و تاکنون در چند نمایشگاه گروهی عکس شرکت داشته است.

وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را آیینه داری جمال پروردگار و یادآوری خالق زیبایی ها از طریق به تصویر کشیدن چهره های زیبا و معصوم کودکان میهن، این هدیه های زیبای خداوند بیان می کند.

این نمایشگاه از تاریخ ١٥ تا ٢٠ مهرماه سال ٩٦ از ساعت ١٠ صبح تا ۲۰ عصر در نگارخانه مارلیک اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت دایر است.

مراسم گشایش نمایشگاه نیز  روز شنبه ١٥ مهر ماه ٩٦ ساعت ١٠ صبح برگزار می گردد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه