English

مراسم رونمایی از کتاب "منظومه شفا" در رشت برگزار می شود

کتاب " منظومه شفا " اثر دکتر سید آرش قاسم زاده روز پنجشنبه ٣٠ شهریور با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و رئیس شورای شهر رشت رونمایی می شود.

مراسم رونمایی از کتاب "منظومه شفا" در رشت برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، محمد حسن پور از رونمایی کتاب " منظومه شفا " اثر سید آرش قاسم زاده روز پنجشنبه ٣٠ شهریور ماه ٩٦ از ساعت ١٦ تا ١٨ عصر در سالن دکتر رحمدل مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) رشت با حضور فیروز فاضلی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و امیرحسین علوی رئیس شورای شهر رشت خبر داد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت گفت: " منظومه شفا " اثر سید آرش قاسم زاده حاوى ١١٤ جرعه شفابخش ، حاصل بیش از یازده سال مطالعه و تحقیق در قرآن کریم و خوشه چینى از سرچشمه معرفت الهی ست که در قالب مثنوى و شامل بیش از شش هزار بیت بوده و به تازگى توسط  " انتشارات شمس دانش " در اختیار عاشقان علم و معرفت قرار گرفته است.

 سید آرش قاسم زاده متولد ١٣٥٢ در شهر رشت شاعر و پزشک فارسی زبان گیلانى است که موفق به سرایش منظومه اى اقتباس از قرآن کریم شد . وى دو بار دانشگاه را تجربه کرد و در دو رشته طب و حقوق قضاىی به تحصیل پرداخت.

از سایر آثار این شاعر می توان به " ساقى نامه " و " مفردات عاشقى " اشاره نمود . امید که " منظومه شفا " نیز چون سایر آفرینشهاى ادبی شان مورد توجه فرهنگ دوستان عزیز واقع گردد

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی