English

مجموعه رباعی "سنجاق سر" در رشت رونمایی می شود

کتاب مجموعه رباعی "سنجاق سر" اثر انوش خلیلی (سپهر)، عصر شنبه ١٣ آبان ماه جاری با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و شعرخوانی شاعران در رشت رونمایی می شود.

مجموعه رباعی "سنجاق سر" در رشت رونمایی می شود

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، محمد حسن پور ، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت از رونمایی کتاب مجموعه رباعی " سنجاق سر " اثر انوش خلیلی ( سپهر ) روز شنبه ١٣ آبان ماه ٩٦ ساعت ١٦:٣٠ عصر در سالن دکتر رحمدل مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) رشت با حضور آقای دکتر فاضلی مدیر کل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی و شعر خوانی برخی شاعران انجمن شعر خبر داد. 

گفتنی است " مجوعه رباعی سنجاق سر " اثر انوش خلیلی ( سپهر ) توسط  " انتشارات دوات " منتشر گردیده است.

انوش خلیلی، متخلص به سپهر متولد ١٣٤٨یکی از شاعران معاصر در گیلان است که در سالهای اخیر حضوری مداوم و جدی در عرصه شعر داشته و مجموعه شعرهایش مورد توجه صاحبنظران و علاقمندان به شعر قرار گرفته است . از ویژگیهای شعر وی این است که تحت تاثیر جریانهای گذرا و پر از چالش شعر امروز که در فضای ادبی، هنری کشورمان شاهد هستیم نبوده و مسیر خود را با سرودن اشعار کلاسیک در قالب دو بیتی ، رباعی و غزل ادامه داده است.

از وی تاکنون دو مجموعه شعر با عنوان « برای چشمهایت غزل گفته ام » و « سنجاق سر » منتشر شده است.

مراسم رونمایی از کتاب مجموعه رباعی " سنجاق سر " روز شنبه ١٣ آبان ماه ٩٦ ساعت ١٦:٣٠ عصر در سالن دکتر رحمدل مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت برگزار می گردد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه