English

چهارمین المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای در مدارس لرستان آغاز شد

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش لرستان هدف از برگزاری المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای را توسعه آمادگی جسمانی و ارتقای سلامت روحی و روانی دانش آموزان عنوان کرد.

چهارمین المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای در مدارس لرستان آغاز شد

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، فرید بهرامی در افتتاحیه چهارمین المپیاد ورزشی درون مدرسه ای با اعلام این خبر گفت: المپیادهای  ورزشی درون‌مدرسه‌ای بر اساس علائق دانش آموزان و امکانات استان برگزار می‌شود.

وی در ادامه به مشارکت 105هزار دانش آموز در این المپیاد اشاره کرد و افزود: 924آموزشگاه هم در برگزاری این المپیاد مشارکت و فعالیت جدی دارند.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش لرستان با اشاره به اینکه المپیادهای ورزشی درون مدرسه‌ای راهی برای افزایش روحیه تعامل و همکاری در بین دانش‌آموزان است، اظهار‌داشت: اولین هدف از برگزاری المپیادهای ورزشی ایجاد شور و نشاط در بین دانش‌آموزان است.

بهرامی بر این نکته تاکید کرد که  در این المپیاد تمامی دانش‌آموزان علاقه‌مند به ورزش در مسابقات درون کلاسی و درون مدرسه‌ای شرکت می‌کنند و  تصریح کرد: این طرح به‌عنوان یک برنامه مکمل ورزشی با هدف افزایش میزان فعالیت‌های ورزشی دانش‌آموزان و جهت ایجاد فرصتی برای مشارکت گروهی و یادگیری مهارت‌های اجتماعی اجرا می‌شود.

المپیاد ورزشی لرستان

وی با اشاره به اینکه المپیاد‌های ورزشی در کاهش آسیب‌های اجتماعی و جسمی دانش‌آموزان موثر است خاطر‌‌نشان کرد: دانش‌آموزان باید در کنار تحصیل علم و دانش به سلامت جسم و روح خود اهمیت دهند و برگزاری المپیادهای ورزشی این بستر را فراهم می‌کند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک خرم آباد هم  بر مشارکت همه اولیای دانش آموزان در برنامه ها و تصمیم گیری های مدارس تاکید کرد و گفت: کشف استعدادهای ورزشی دانش آموزان از مهمترین اهداف المپیاد درون مدرسه‌ای است که باید به این مهم توجهی ویژه شود.

گفتنی است افتتاحیه این مراسم، با رژه تیم‌های شرکت کننده و قرائت سوگندنامه از سوی شرکت کنندگان داوران و روشن کردن مشعل المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای پایان یافت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه