English

به ریاست معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش لرستان؛

کارگاه آموزشی بررسی راه‌کارهای ارتقا تحرک بدنی دانش‌آموزان لرستانی برگزار شد

فرید بهرامی گفت: سبک زندگی شهرنشینی و گسترش بازی‌های رایانه‌ای موجب کم تحرکی دانش‌آموزان شده، لذا باید برای نشاط، شادابی و تحرک بدنی آنان برنامه‌ریزی کرد.

کارگاه آموزشی بررسی راه‌کارهای ارتقا تحرک بدنی دانش‌آموزان لرستانی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، فرید بهرامی در کارگاه آموزشی بررسی راه‌کارهای ارتقای تحرک بدنی دانش‌آموزان که با حضور معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد، گفت: امروزه بسیاری از بیماری‌ها بر اثر چاقی بوجود می‌آید  و تغییر سبک زندگی و کم شدن تحرک افراد، بیماری‌های قلبی و عروقی  را افزایش داده است.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش لرستان، با بیان اینکه فعالیت‌‌های ورزشی شادابی و نشاط را به ارمغان می‌آورد، ادامه داد: بر اساس سند تحول بنیادین برنامه ‌ها و فعالیت ‌های ورزشی برای دانش آموزان یکی از زیرساخت‌های ششگانه‌ای است که در مدارس باید به آن توجه شود.

بهرامی، با اشاره به نقش خانواده‌ها در ایجاد تحرک و پویایی بین دانش‌آموزان، اضافه کرد: متاسفانه در سطح خانواده‌ها نیز توجه چندانی به تحرک و پویایی نمی شود و سبک زندگی خانواده ها و بر تغییر ذائقه و تجرک بدنی فرزندان تاثیرات نامطلوبی بر جای گذاشته است .

وی در پایان تاکید کرد: در این کارگاه آموزشی، 70 نفر از کارشناسان، آموزش‌های لازم را برای ترغیب دانش‌آموزان به فعالیت های مناسب بدنی فرا گرفتند و آمادگی لازم  را برای اجرای طرح مدرسه مروج سلامت در 330 آموزشگاه دوره ابتدایی کسب کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه