English

با رای مجمع؛

رئیس هیات ورزش دانش‌آموزی لرستان انتخاب شد

صادق صیدی رئیس هیات ورزش دانش‌آموزی استان لرستان شد.

رئیس هیات ورزش دانش‌آموزی لرستان انتخاب شد

به گزارش خبرگزاری موج از خرم‌آباد، با حضور مدیرکل و معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش استان و اعضای مجمع هیات ورزش دانش‌آموزی استان، صادق صیدی با کسب 12 رای به عنوان رئیس هیات ورزش دانش‌آموزی لرستان انتخاب شد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش لرستان در مراسم رای‌گیری اعضای مجمع هیات ورزش دانش‌آموزی استان، گفت: نحوه فعالیت هیات  ورزش دانش‌آموزی طبق آئین‌نامه هیات های ورزشی است و به عنوان یک دستگاه غیر دولتی فعالیت می کند و مشکلی از بابت جذب حامی مالی نیز ندارد.

فرید بهرامی، ورزش را محوری‌ترین اصل در عرصه تعلیم و تربیت خواند و افزود: تجربه نشان داده دانش آموزانی که اهل ورزش هستند از نظر اجتماعی و سلامت روانی در آینده افراد موفقی می شوند و لازم است سیاست گذاران امور ورزشی کاری کنند که امر ورزش در مدارس تعمیق پیدا کند و شاهد رشد کمی و کیفی آن باشیم.

وی ادامه داد: در ارتباط با پیشگیری از آسیب های اجتماعی نقش ورزش بسیار با اهمیت است و امیدواریم شکل گیری هیات ورزش دانش آموزی به توسعه ورزش دانش آموزی بینجامد.

بهرامی خواستار حضور هیات ورزش دانش آموزی در ادارات  آموزش و پرورش شد و تصریح کرد: امیدواریم با تدبیر و دور اندیشی همکاران و تلاش‌های  هیات ورزش دانش آموزی شاهد رشد و پویایی ورزش‌های دانش آموزی باشیم.

وی  با اشاره به شرکت 50هزار نفری دانش‌آموزان در مسابقات ورزشی گفت: تعداد 36مدرسه و 17کانون ورزشی  را  در دو گروه دختران و پسران را در سال قبل به مسابقات ورزشی  کشوری اعزام کردیم و در مجموع 51تیم ورزشی به نمایندگی از دانش آموزان لرستانی در مسابقات حضور پیدا کردند.

بهرامی در ادامه  افزود: ما به دنبال ارتقا سطح کیفی و کمی ورزش دانش آموزی هستیم و حضور تعداد 50هزار نفر از دانش آموزان در مسابقات یکی از نشانه های افزایش کمی ورزش است و به دنبال آن هستیم تا با افزایش کیفیت ورزش دانش آموزی گام مهمی در کاهش میزان آسیب های اجتماعی برداریم.

گفتنی است، در نتیجه انتخابات برگزار شده، صادق صیدی  با کسب 12 رای در برابر 7 رای مجید زارعی، به عنوان رئیس هیات ورزش دانش آموزی استان لرستان  انتخاب شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه