English

وزیر ارتباطات و فناوری گفت:

خوزستان سومین استان مصرف کننده فناوری اطلاعات

وزیر ارتباطات و فناوری گفت: خوزستان سومین استان مصرف کننده فناوری اطلاعات در کشور است اما خدماتی که در این زمینه دریافت می کنند مناسب نوع مصرف مردم نیست که باید شاهد ارتقای وضعیت باشیم.

خوزستان سومین استان مصرف کننده فناوری اطلاعات

به گزارش خبرگزرای موج خوزستان٬ محمد جواد آذری جهرمی امروز (8 آبان) در حاشیه نشست ستاد اربعین خوزستان در آبادان در خصوص بحث قاچاق گوشی و تبلت در کشور، اظهار کرد: خوزستان سومین استان مصرف کننده فناوری اطلاعات در کشور است اما خدماتی که در این زمینه دریافت می کنند مناسب نوع مصرف مردم نیست ک باید شاهد ارتقا وضعیت باشیم.

وی گفت: مردم خوزستان و به ویژه شمال استان با مشکلات فراوان ارتباطی و بهره مندی از پوشش آنتن دهی تلفن همراه رو به رو هستند.

وزیر ارتباطات عنوان کرد: 11 میلیارد تومان به بخش توسعه زیرساخت های ارتباطی در شمال خوزستان اختصاص دادیم که در ۲ ماه اخیر ۷۹ روستا را مجهز به دریافت خدمات پست بانک کرده ایم.

وی بیان کرد: نبود زیرساخت‌های برق باعث شده تا پیشرفت پروژه‌ها در استان مطلوب نباشد زیرا در نقاطی که سایت‌های مورد نیاز خطوط در حال نصب است زیرساخت‌های برق وجود ندارد و روند کار را کند کرده است.

جهرمی خاطرنشان کرد: طرف عراقی کاهش هزینه های تلفن و اینترنت را کاهش نداده اما اپراتورهای داخلی به صورت یکطرفه با کاهش ۶۰ درصدی تعرفه هایشان به زائران خدمت رسانی می کنند.

جهرمی افزود: در حال حاضر در کشور با پدیده قاچاق مواجه هستیم و یکی از اهداف وزارت ارتباطات برای جلوگیری از قاچاق، حمایت از تولید داخلی است.

آذری جهرمی با بیان این‌که هدف‌گذاری وزارت ارتباطات این است که عمر تولیدات داخلی را بیشتر کند، عنوان کرد: باید در کشور سقف قیمتی مشخص در نظر بگیریم که برای تهیه تبلت حدود سه تا چهار میلیون ریال در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار بگیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی