English

رئیس پلیس امنیت عمومی هرمزگان:

۲۷۸ واحد صنفی متخلف در بندرعباس پلمب شد

رئیس پلیس امنیت عمومی هرمزگان از پلمب 278 واحد صنفی متخلف در مهر امسال در بندرعباس خبر داد.

278 واحد صنفی متخلف در بندرعباس پلمب شد

به گزارش خبرگزاری موج، سرهنگ علی اصغر عبادی نیک با اشاره به تشدید طرح های بازدید، کنترل و نظارت بر صنوف در استان گفت: مهر امسال در اجرای این طرح  278واحد صنفی متخلف در بندرعباس پلمب شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی هرمزگان افزود: در اجرای این طرح  از  10هزار و 982 واحد صنفی در رسته های مختلف، به دو هزار و 471 نفر از متصدیان صنوف تذکرات شفاهی ارائه، برای 800 واحد صنفی اخطاریه پلمب صادر ، از هزار و 476 متصدی واحد صنفی به دلیل رعایت نکردن ضوابط انتظامی و صنفی تعهدات لازم  گرفته شد. 

سرهنگ عبادی نیک گفت: در ادامه این طرح در بازرسی از برخی صنوف 174 ثوب البسه نامتعارف، 10عدد اقلام شیطان پرستی، بیش از هزار نخ سیگار، 700 گرم ناس، 920 عدد انواع تنباکو میوه ای، 5هزار و 342 عدد انواع قرص های مخدر و توهم زا، 5 کیلو گرم انواع پودر بدنسازی غیرمجاز ،800 میلی گرم شربت متادون و 18هزار و 230 قلم انواع کالای قاچاق اعم از چای، شکلات، انواع نوشیدنی کشف شد. 

وی یادآور شد؛ شهروندان در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی توسط افراد متخلف، مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های پلیس 110 در میان بگذارند تا نسبت به برخورد قانونی با آنان در سریع‌ترین زمان ممکن اقدام شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه