English

همتی در شورای فنی استان گفت

واگذاری پروژه پایانه مسافری بندرعباس به راه و شهرسازی

استاندار هرمزگان گفت: طبق اعلام آمادگی اداره کل راه و شهرسازی استان، پروژه احداث پایانه مسافری بندرعباس در اختیار این اداره کل قرار گرفت.

واگذاری پروژه پایانه مسافری بندرعباس به راه و شهرسازی

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از استانداری هرمزگان، فریدون همتی در نشست شورای فنی استان هرمزگان با اشاره به بررسی وضعیت احداث پایانه مسافری جدید شهر بندرعباس، اظهار داشت: مکان فعلی پایانه مسافری بندرعباس نامناسب است و مردم و رانندگان در رفاه نیستند که بر این اساس از سال 84 پروژه احداث پایانه مسافری جدید شهر بندرعباس آغاز شد و بنا بود این پروژه با چهار میلیارد تومان اعتبار تکمیل و به اتمام برسد.

وی ادامه داد: با توجه به طولانی شدن روند احداث پایانه جدید مسافری، این پروژه با اشکالات اساسی مواجه شده و در حال حاضر پیشرفت فیزیکی آن کمتر از 50 درصد است و طبق برآوردهای صورت گرفته برای تکمیل آن به 35 تا 40 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

استاندار هرمزگان افزود: برای رفع مشکل این پروژه تصمیم گرفتیم طبق اعلام آمادگی اداره کل راه و شهرسازی استان، پروژه احداث پایانه مسافری بندرعباس در اختیار این اداره کل قرار گیرد و فعلا 15 میلیارد تومان به اداره کل راه و شهرسازی جهت تکمیل این پروژه اختصاص یابد.

همتی تصریح کرد: تمامی اشکالات و مستندات این پروژه جمع‌آوری شده و با توجه اشکالات فنی بسیار زیاد و اعتباراتی که از بودجه عمومی برای این پروژه صرف شده و به نتیجه نرسیده است، پیمانکاران و مدیران وقت که در این پروژه دخیل بوده‌اند به دادگاه معرفی خواهند شد.

وی بیان داشت: هر پیمانکار، مدیر و ناظر پروژه باید بداند مسئولیت یک پروژه را تا آخر بر عهده دارد و در صورت بی‌دقتی در اجرای پروژه‌ها و صدمه دیدن بیت‌المال باید پاسخگو باشند.

استاندار هرمزگان بر لزوم انتقال صنوف و مشاغل مزاحم و آلاینده و همچنین بنکداران به خارج از شهر بندرعباس تاکید کرد و گفت: در این خصوص نیز راهکارهای مناسب باید بررسی و اجرا شود تا شهروندان دیگر در این زمینه دغدغه‌ای نداشته باشند و بر روی زیباسازی شهر بندرعباس بیشتر کار شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی