English

استاندار هرمزگان:

مردم هرمزگان باید از سطح رفاه بالاتری برخوردار باشند

استاندار هرمزگان گفت: هرمزگان با ظرفیت ها و امکاناتی که در اختیار دارد باید به لحاظ رفاه مردم و توسعه بالاتر از دیگر استان‌ها باشد و می‌توان این امر را در این استان تحقق بخشید.

مردم هرمزگان باید از سطح رفاه بالاتری برخوردار باشند

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از استانداری هرمزگان، فریدون همتی در نشست با احزاب، تشکل‌ها و فعالین سیاسی استان هرمزگان با بیان اینکه احزاب و تشکل‌های سیاسی در رقم خوردن مشارکت 42 میلیونی مردم در انتخابات 29 اردیبهشت سال جاری نقش مهمی داشتند، اظهار داشت: از تمامی تلاش‌های فعالان این عرصه برای شکل‌گیری انتخاباتی پرشور و رقابتی قدردانی می‌کنم.

وی هرمزگان را استانی استراتژیک و ثروتمند دانست و افزود: هرمزگان علاوه بر موقعیت مناسب جغرافیایی و منابع طبیعی بسیار خوب از ظرفیت نیروی انسانی مناسب نیز برخوردار است که استفاده از این ظرفیت‌ها می‌تواند منجر به توسعه متعادل و متوازن این استان شود.

استاندارهرمزگان ادامه داد: هرمزگان با ظرفیت ها و امکاناتی که در اختیار دارد باید به لحاظ رفاه مردم و توسعه بالاتر از دیگر استان‌ها باشد و می‌توان این امر را در این استان تحقق بخشید.

همتی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید کشور را بدون تنش و التهاب و با ایجادآرامش و ثبات اقتصادی و سیاسی مدیریت کرده است، تصریح کرد: در ادامه مسیر دولت تدبیر و امید نیز باید تلاش کنیم بخش عظیمی از مطالبات و درخواست‌های مردم محقق شود.

دولت تدبیر و امید عالمانه کشور را به نقطه تعادل رساند

وی گفت: امروز با توجه به شرایط موجود اولویت نخست کشور و دولت در کنار امنیت که باید همواره به آن توجه داشته باشیم، اقتصاد است و ظرفیت‌ها را در این بخش باید به کار بگیریم.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: دولت تدبیر و امید از ابتدای فعالیت خود توانست فضای اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی کشور را در حد قابل قبولی به جلو ببرد و با وجود مشکلاتی همچون تحریم، این دولت عالمانه کشور را از شرایط سخت و ملتهب دور ساخت و به نقطه تعادل رساند.

همتی با تاکید بر اینکه در چهار ساله دوم دولت دکتر روحانی نیز با تدابیر مبتنی بر واقعیت در راستای موفقیت کشور تلاش خواهد شد، بیان داشت: در هرمزگان نیز می‌توان کارهای بزرگی را انجام داد و باید سرمایه‌گذاران را از مناطق مختلف برای حضور در هرمزگان تشویق کنیم.

وی با بیان اینکه در جلسات با احزاب و تشکل‌های سیاسی می‌توانیم صدای واقعی مردم را دریافت کنیم، اضافه کرد: از فعالان این عرصه می‌خواهیم تا برای مسائل و مشکلات مختلفی که وجود دارد، ایده و راهکار ارائه دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه