English

استاندار هرمزگان در حاشیه بازدید از مصلی بندرعباس:

تکمیل پروژه مصلی بندرعباس مشارکت مردم و بنگاه های اقتصادی را می طلبد

استاندار هرمزگان گفت:منابع لازم جهت تکمیل پروژه مصلی باید با کمک بنگاه های بزرگ اقتصادی و مشارکت خود مردم تامین و پایگاهی در شان مردم هرمزگان ساخته شود.

تکمیل پروژه مصلی بندرعباس مشارکت مردم و بنگاه های اقتصادی را می طلبد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از دفتر نماینده ولی فقیه در هرمزگان، فریدون همتی استاندار هرمزگان در بازدید از پروژه مصلی بندرعباس با بیان اینکه ایران اسلامی پایگاه اسلام است اظهار کرد: پایگاه اسلام مسجد است و با حمایت ها و مشارکت مردم متدین ایران اسلامی بعد از انقلاب در بخش مسجد سازی گام های خوبی برداشته شده است.

وی با ابراز خرسندی از آغاز پروژه بزرگ مصلی ظرف چند سال گذشته توسط مسئولین و در راس آنها حضرت آیت الله نعیم آبادی خاطرنشان کرد: پیشرفت این پروژه در این دوره زمانی کوتاه قطعا از لطف و عنایت خداوند نیز برخوردار بوده است.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه یکی از راه های تامین منابع برای پروژه های بزرگ در شهرها، نقد کردن برخی از اموال، املاک و امکانات غیر منقول است گفت: خوشبختانه این راه هم طی شده و بخش عمده ای از این مسجد بزرگ و کم نظیر از آن محل تامین شده است.

وی مشارکت مردم را بسیار موثر دانست و افزود: از این به بعد هم حضور مردم و مشارکت بنگاه های بزرگ اقتصادی نیاز است و همه باید برای تکمیل این کار تلاش کنیم.

همتی ابراز امیدواری کرد؛ منابع لازم جهت تکمیل پروژه مصلی باید با کمک بنگاه های بزرگ و مشارکت خود مردم تامین و پایگاهی در شان مردم استان هرمزگان ساخته شود و در خدمت مسائل مذهبی و فرهنگی قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه همه تلاشمان را باید برای تکمیل این پروژه به کار بگیریم گفت: با کمک بنگاه ها، خیرین و مردم این پروژه ان شاالله تکمیل می شود و به عنوان نماینده دولت در استان از بانیان و مسئولین این پروژه حمایت می کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه