English

ازهفته دهم رقابت های لیگ برتر فوتبال ؛

مصاف سپیدرود رشت و پدیده مشهد

در هفته دهم رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور، عصر امروز (پنجشنبه 27 مهر) در ورزشگاه سردار جنگل رشت سپیدرود رشت و پدیده مشهد رو در روی هم قرار می گیرند.

مصاف سپیدرود رشت و پدیده مشهد

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، علی نظرمحمدی در نشست خبری قبل از بازی تیم های فوتبال سپیدرود و پدیده مشهد در رشت اظهار کرد: با توجه به اینکه در دیدار برابر پدیده ، اولین بازی ما در ورزشگاه سردارجنگل برگزار می شود، با حمایت طرفداران در این دیدار به برتری خواهیم رسید تا با پیروزی اولین بازی خود را در این ورزشگاه جشن بگیریم.

وی افزود: از هواداران انتظار داریم که از این فرصت استفاده و ظرفیت ورزشگاه را پر کنند چون حضور و حمایت طرفداران ، به ما دلگرمی می دهد.

وی ادامه داد: البته بازی با پدیده، برای ما بسیار سخت و سنگین است چون این تیم نشان داده که باکیفیت بازی می کند و تاکنون نیز نتایج خوبی کسب کرده است.

وی اضافه کرد: بازیکنان سپیدرود به این خودباوری رسیدند که اگر از حریف نیز عقب بیافتند، توان جبران کردن را دارند.

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت بیان کرد: خوشبختانه در دیدار برابر پدیده مشهد، بازیکن مصدوم و محروم نداریم و با تمام وجود برابر این تیم قرار خواهیم گرفت و امیدوارم که بازی باکیفیتی را به نمایش بگذاریم.

نظرمحمدی به وضعیت ورزشگاه سردارجنگل نیز اشاره و خاطرنشان کرد: این ورزشگاه نسبت به 10 روز گذشته، بهتر شده و امیدواریم که بازی در آن برای ما خوش یمن باشد.

تیم های فوتبال سپیدرود رشت و پدیده مشهد در هفته دهم رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور، عصر امروز (پنجشنبه 27 مهر) در ورزشگاه سردار جنگل رشت رو در روی هم قرار می گیرند.

تا پایان هفته نهم رقابت های فوتبال لیگ برتر کشور ، تیم پدیده مشهد با کسب 16 امتیاز در مکان چهارم و تیم سپیدرود رشت با کسب 9 امتیاز در مکان یازدهم جدول رده بندی قرار دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی