English

سرمربی سپیدرود رشت:

هواداران کاری نکنند که محروم شویم

سرمربی سپیدرود رشت با اشاره به اینکه ملوان یک حریف سنتی برای ماست، گفت: هواداران کاری نکنند که محروم شویم.

هواداران کاری نکنند که محروم شویم

به گزارش خبرگزاری موج، علی نظرمحمدی در نشست خبری پیش از دیدار با ملوان انزلی اظهار کرد: پیشاپیش عید غدیر را خدمت همه تبریک می‌گویم. حضور تیم ملی در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی باعث شد تا در حد بضاعت برنامه‌ریزی کنیم و تمرینات خوبی را انجام دادیم و خوشبختانه بازیکنان ما انگیزه خوبی دارند و امیدوارم عیدی خوبی به هوادارانمان در بازی فردا بدهیم.

سرمربی سپیدرود رشت تصریح کرد: ملوان یک حریف سنتی برای ما است و سال گذشته در لیگ دسته اول با هم در یک گروه حضور داشتیم ولی با اقتدار صعود کردیم. این تیم مربی با تجربه‌ای دارد و علی‌رغم احترامی که برای آنها قائل هستم می‌خواهیم برنده بازی باشیم.

وی تأکید کرد: از هواداران می‌خواهم که فقط تیم خود را تشویق کنند به خصوص هواداران سپیدرود چون اگر خداناکرده اتفاقی بیفتد ممکن است در ادامه لیگ ما محروم شویم؛ تنها دل‌خوشی ما هواداران‌مان است و ما در هفته‌های ششم و هشتم باید به مصاف نفت و استقلال برویم و 100درصد به حضور آنها نیاز داریم.

سرمربی سپیدرود در پاسخ به این سؤال که آیا از بازیکنان جدیدتان استفاده می‌کنید یا خیر، گفت: اگر کادر فنی صلاح بداند شاید از یکی دو نفر از بازیکنان جدیدمان استفاده کردیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا سپیدرود می‌تواند به فینال جام حذفی برسد، گفت: در جام حذفی باید بازی به بازی پیش رفت. اگر بخواهم حضور در فینال را پیش‌بینی کنم غیرعاقلانه حرف زده‌ام و کم تجربه عمل کرده‌ام. جام حذفی جام شگفتی‌ها است و باید بپذیریم که اول باید از مرحله یک شانزدهم صعود کنیم و بعد برنامه‌ریزی داشته باشیم.

نظرمحمدی در پایان در خصوص اینکه آیا بارندگی روی کیفیت تیمش تأثیر دارد یا خیر، گفت: همه می‌دانند خط آتش‌ سفیدرود بازیکنان سرعتی دارد و ممکن است باران برای ما که روی زمین بازی می‌کنیم کیفیت‌مان را کم کند ولی من امیدوارم تا لحظه آغاز بازی بارش باران کم شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه