English

با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان:

دو پروژه ورزشی به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش در کردستان افتتاح شد

دو پروژه ورزشی با حضور محمد رضا داورزنی معاون وزیر ورزش و جوانان به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش ظهر روز چهارشنبه 26 مهرماه در شهرستان مریوان به بهره برداری رسید.

دو پروژه ورزشی به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش در کردستان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری موج، دو پروژه ورزشی با حضور محمدرضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش ظهر روز چهارشنبه 26 مهرماه در شهرستان مریوان افتتاح و بهره برداری رسید.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان، فرماندار و نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی و مسئولین شهرستان در این مراسم دو پروژه ورزشی حضور داشتند.

تکمیل و بهینه سازی سالن چند منظوره و احداث پیست اسکیت و محوطه سازی سالن 1200 نفره مجموعه ورزشی زاگرس مریوان دو پروژه ایی بود که در نخستین روز هفته تربیت بدنی و ورزش به بهره برداری رسید.

پیست اسکیت اسکیت و محوطه سازی سالن 1200 نفره مجموعه ورزشی زاگرس در 4500 مترمربع و هزینه ای یک میلیارد و پانصد میلیون تومانی از محل اعتبارات استانی احداث شده است.

تکمیل و بهینه سازی سالن چند منظوره که جزو اماکن قدیمی و فرسوده شهرستان مریوان به شمار می رفت با هزینه ایی 530 میلیون تومانی از محل اعتبارات استانی با زیر بنا 1300 مترمربع به صورت مدرن بازسازی و در اختیار جامعه ورزش و قهرمانان قرار گرفت.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان ضمن تبریک هفته تربیت بدنی و ورزش در افتتاح این دو پروژه ورزشی گفت، توسعه ورزش قهرمانی و همگانی در استان کردستان مستلزم ایجاد اماکن و فضای مناسب ورزشی است.

حامد جولائی افزود، طی سه سال گذشته حدود 100 پروژه ورزشی را در سطح استان افتتاح شده است که در صورت تخصیص اعتبارات به صورت کامل مابقی طرح ها را نیز به بهره برداری می رسد.

جولائی در پایان عنوان کرد، در سال جاری اعتبارات خوب عمرانی در بخش مالیات ارزش افزوده به استان کردستان اختصاص یافته است که جهش قابل توجهی را در اتمام پروژه های ورزشی بوجود خواهد آورد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه