English

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان اعلام کرد:

دو پروژه ورزشی به مناسبت هفته دولت در مریوان افتتاح می شود

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان از افتتاح پیست اسکیت و سالن سقف بلند زاگرس به مناسبت هفته دولت در شهرستان مریوان خبر داد.

دو پروژه ورزشی به مناسبت هفته دولت در مریوان افتتاح می شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، حامد جولایی در دیدار با فرماندار مریوان که در محل فرمانداری مریوان برگزار شد، گفت: دو پروژه ورزشی به مناسبت هفته دولت در شهرستان مریوان افتتاح می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان اظهار داشت: پیست اسکیت و سالن سقف بلند زاگرس پروژه هایی است که به مناسبت هفته دولت با حضور مسوولین کشوری و استانی به بهره برداری می رسد.

وی افزود: با توجه به پتانسیل و استعدادهای خوب در مریوان پیست اسکیت در زمینی به مساحت پنج هزار متر مربع احداث شده است تا اسکیت شهرستان دوباره به سال های قهرمانی خود بازگردد.

جولایی گفت: سالن سقف بلند زاگرس نیز که با توجه به فرسودگی چندین سال بلا استفاده مانده بود از منابع استانی کامل بازسازی شده است که در این مناسبت افتتاح می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان عنوان کرد: در مراسم افتتاح این دو پروژه ورزشی سید علی آقا زاده معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان و مسئولین استان حضور خواهند داشت.

وی افزود:  در سال جاری از بخش مالیات ارزش بر افزوده اعتبارات خوبی را به زیر ساخت های ورزشی اختصاص دادیم که می توانیم تحول قابل توجهی را در مریوان مشاهده کنیم.

جولایی گفت: با هماهنگی های انجام شده با فرماندار مریوان در سال جاری از محل اعتبارات تملک دارائی شهرستان، احداث خوابگاه ورزشی و پیست تارتان در نظر گرفته شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه