English

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان خبر داد؛

بهره مندی بیش از یک سوم جمعیت هرمزگان از خدمات بهداشتی و درمانی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: با بهره برداری از 168 پروژه با حضور وزیر بهداشت، 573هزار و 850 هرمزگانی از خدمات بهداشتی، درمانی و آموزشی بهره مند می شوند.

بهره مندی بیش از یک سوم جمعیت هرمزگان از خدمات بهداشتی و درمانی

 سید حسین داودی در گفتگو با خبرگزاری موج ضمن تقدیر از حمایت های وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی،دولت دوازدهم و در رأس آن مقام معظم رهبری، اظهار داشت: به زودی 168 پروژه آماده بهره برداری، با هزینه ای بالغ بر 611 میلیارد ریال به چرخ خدمات رسانی در زمینه های بهداشتی، درمانی و آموزشی اضافه می شود.

داودی با اشاره سیاست های دولت در خصوص تداوم و ارتقاء سطح کیفی طرح تحول سلامت، تصریح کرد: با بهره برداری از 168 پروژه دانشگاه علوم پزشکی استان، 573 هزار و  850هرمزگانی تحت پوشش خدمات بالینی، قرار می گیرند.

ارائه خدمات کلینک های تخصصی با تعرفه دولتی

این مقام مسوول ضمن تشکر از حمایت های استاندار هرمزگان در ساخت پروژه های مشارکتی دانشگاه علوم پزشکی، بیان داشت: در بین پروژه ها قابل بهره برداری ، سه کلینیک ویژه تخصصی در شهرستانهای بندرعباس، بندرلنگه و رودان نیز به زودی افتتاح خواهد شد که با تعرفه دولتی به مردم شریف این سه شهرستان  با تجهیزات کامل و پزشکان متخصص خدمات سلامت ارائه می دهند.

وی بیمارستان خاتم انبیای جاسک را یکی از پروژه های شاخص آماده خدمات رسانی دانست، و عنوان کرد: با ارتقای سطح کیفی و توسعه بیمارستان شهرستان جاسک از 32 به 64 تختخوابی، شرق استان هرمزگان و سواحل مکران از خدمات تخصصی تکمیلی بهره مند می شوند.

 

بیمارستان جاسک

لازم به ذکر است دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان، 18 مرکز خدمات جامع سلامت، مجتمع آموزشی 10 کلاسه حکمت، 16 تخت تک نفره زایمان، 40 محل اسکان پزشک، آزمایشگاه دانشکده بهداشت، 6 مرکز تجمیعی دندانپزشکی، 67 خانه بهداشت، 25 محل نمونه گیری آزمایشگاهی، 3 کلینیک ویژه، 1 مرکز درمان پیشگیری هاری،  مرکز تحقیق رشد و تکامل کودکان و 2 بهسازی و ساخت مرکز زنجیره سرما را به زودی با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و استاندار هرمزگان افتتاح می کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه