English

امام جمعه شهرکرد:

اقتصاد مقاومتی راه حل توسعه و پیشرفت بیشتر کشور است

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه مشکلات اقتصادی کشور با توجه به اقتصاد مقاومتی حل می شود، ادامه داد: اقتصاد مقاومتی راه حل توسعه و پیشرفت بیشتر کشور است.

اقتصاد مقاومتی راه حل توسعه و پیشرفت بیشتر کشور است

به گزارش خبرگزاری موج، حجت الاسلام محمد علی نکونام در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرکرد در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) این شهر با اشاره به اینکه راه سعادت و خوشختی انسان ها در گرو حرکت در مسیر خداوند است، اظهار داشت: مومنان باید تقوای الهی پیشه کنند تا سعادتمند این دنیا و دنیای آخرت شوند.

وی عنوان کرد: عمل به دستورات قرآن و حرکت در مسیر ارزش های اسلامی خوشبختی دنیا و آخرت را برای انسان ها به ارمغان می آورد.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد بیان کرد: باید زمینه ترویج سبک زندگی اسلامی در جامعه فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه مشکلات اقتصادی کشور با توجه به اقتصاد مقاومتی حل می شود، ادامه داد: اقتصاد مقاومتی راه حل توسعه و پیشرفت بیشتر کشور است.

استاندار چهارمحال و بختیاری معرفی شود

وی اظهار داشت: تحقق اقتصاد مقاومتی وابستگی ها را به خارج از کشور کاهش می دهد و موجب ایجاد اشتغال و توسعه و پیشرفت در کشور می شود.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه بدعهدی آمریکا با بی توجهی به برجام به جهانیان اثبات شد، ادامه داد: آمریکا با بی توجهی به پیمان های بسته شده بدعهدی خود را به جهانیان اثبات کرد.

وی عنوان کرد: دشمن به دنبال توطئه های جدید است و باید با هوشیاری در مقابل توطئه های دشمن ایستاد.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد ادامه داد: مسئولان کشور هر چه سریع تر استاندار چهارمحال و بختیاری را مشخص کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه