English

اقتصاد مقاومتی و حمایت از اقتصاد دانش بنیان از اولویت های کشور است

احمد تویسرکانی موضوع اقتصاد مقاومتی و حمایت از اقتصاد دانش بنیان را از اولویت های کشور دانست و افزود: در این زمینه توجه به مالکیت های فکری از لوازم توسعه اقتصادی و ابزار پیشرفت در کشور خواهد بود.

اقتصاد مقاومتی و حمایت از اقتصاد دانش بنیان از اولویت های کشور است

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی سازمان ثبت اسناد و املاک، در این دیدار که اعضای هیات های شرکت کننده دو کشور نیز حضور داشتند احمد تویسرکانی معاون رئیس قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: ایران و اندونزی دو کشور بزرگ مسلمان در منطقه هستند که اشتراکات فراوانی دارند.

وی با اشاره به این موضوع که ایران مصمم به توسعه همکاری با کشورهای مسلمان است، گفت: ایران ظرفیت های فراوانی داشته و به سرعت در حال توسعه است.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، موضوع اقتصاد مقاومتی و حمایت از اقتصاد دانش بنیان را از اولویت های کشور دانست و افزود: در این زمینه توجه به مالکیت های فکری از لوازم توسعه اقتصادی و ابزار پیشرفت در کشور خواهد بود.

وی بیان داشت: ایران حدود صد سال سابقه ثبت در علایم تجاری و اختراعات دارد و به اغلب معاهدات مربوط به مالکیت های صنعتی ملحق شده است.

در ادامه این دیدار یاسونا لوالی وزیر قانون و حقوق بشر اندونزی که مسوولیت مالکیت معنوی اندونزی در این نشست را بر عهده دارد، ضمن تاکید بر اشتراکات دو کشور به لزوم توسعه همکاری ها اشاره کرده و از مواضع مشترک دو کشور در موضوعات دستور کار وایپو تشکر و قدردانی کرد.

وی پیشنهاد تبادل تجارب و کارشناس را بین دو کشور مطرح و توافق شد پس از بررسی‌های کارشناسی در خصوص امضای یاداشت تفاهم همکاری های مشترک و دوجانبه اقدامات لازم انجام پذیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه