English

کسب درآمد شهرداری اهواز همراه با قانون

شهردار اهواز گفت: جدیت در ایجاد درآمدها باید با قانونمندی همراه باشد و هیچ کس حق ندارد در این مسیر فراتر از قانون حرکت کند.

کسب درآمد شهرداری اهواز همراه با قانون

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، در جلسه کمیته درآمدی شهرداری اهواز، منصور کتانباف به سه اولویت کوتاه مدت خود اشاره کرد و گفت: اهتمام به خدمات شهری، حصول درآمدهای قانونی شهرداری و اصلاح و انجام زیرساخت های نرم افزاری جهت ایجاد شبکه جامع نرم افزاری سه اولویت کوتاه مدت بنده هستند.

 کتانباف با اشاره به درآمدهای شهردای اهواز افزود: باید در زمینه پرداخت عوارض قانونی در بین شهروندان فرهنگسازی صورت گیرد و به مردم بقبولانیم که اداره ی مناسب شهر جز با پرداخت عوارض قانونی میسر نمی شود و ما نیز باید با عملکرد مثبت خود مردم را به این امر ترغیب کنیم و همه ی شرکت ها نیز باید عوارض قانونی خود را به شهرداری پرداخت کنند. وی بر لزوم رفع مشکلات نرم افزارهای جامع در جلسه ای به ریاست معاون برنامه ریزی و توسعه تاکید کرد تا عملکردها شفاف، هماهنگ و قانونمند و از تجربیات شهرداری تهران نیز در این زمینه استفاده شود.

شهردار اهواز با تاکید بر لزوم قانونمندی در کسب درآمدها خطاب به معاونین و مدیران شهرداری گفت: جدیت درایجاد درآمدها باید با قانونمندی همراه باشد و هیچ کس حق ندارد در این مسیر فراتر از قانون حرکت کند.

وی با اشاره به لزوم انجام پروژه ممیزی کلیه پلاک های شهر اهواز اظهار داشت: انجام این کار داده های اطلاعات مناسبی را در اختیار مدیران شهری جهت برنامه ریزی در حوزه های مختلف درآمدی، خدماتی، شهرسازی و عمرانی قرار می دهد.

کتانباف همچنین با بیان مشکلات موجود در حوزه درآمدی اظهار داشت: علیرغم این تنگناها، اطمینان دارم با همت مضاعف مجموعه ی شهرداری اهواز و با راهکارهای  قانونی درآمدزایی، فراتر از بودجه ی خود کسب می کنیم و در نهایت همه ی این درآمدها به خدمات به مردم شریف اهواز تبدیل می شوند. بزرگان شهر، روحانیت معظم، استاندار گرامی، اعضای محترم شورای اسلامی شهر و همه اقشار مردم شریف اهواز از ما کار و خدمت می خواهند و این انتظار به حق آنان است پس باید تمام وقت خود را  صرف خدمت به مردم کنیم.

وی به معاونین خدمات شهری و فنی و عمرانی دستور داد تا قبل از نوروز کلیه ی فضاهای ساحلی کارون از نظر فضای سبز، فعالیت های عمرانی، فضاهای تفریحی، زیباسازی و غیره صد در صد بازپیرایی و بازسازی شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه