English

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه:

بدهی بیمه ها سیستم درمان کرمانشاه را زمین گیر کرده است

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: بدهی 360 میلیارد تومانی بیمه ها به دانشگاه عملا سیستم درمانی را زمین گیر کرده است.

بدهی بیمه ها سیستم درمان کرمانشاه را زمین گیر کرده است

به گزارش خبرگزاری موج،  محمود رضا مرادی امروز در نشست پایش و برنامه ریزی شهرستان سنقر و کلیایی اظهار داشت: مشکلات حوزه سلامت گسترده است، این بخش هم تخصصی است و هم به عموم مردم خدمت می دهد و این کار را پیچیده می‌کند.

وی بیان کرد: طرح تحول سلامت در کشور پیشرفت‌های چشمگیری داشته و این موضوع خبر از تلاش دولت و اهتمام مجلس می‌دهد و جای قدردانی از قوه مقننه وجود دارد.

مرادی بابیان اینکه برای کم کردن مشکلات حوزه سلامت باید با اولویت بندی و سیاستگذاری تلاش شود، گفت: اولویت ما در شهرستان سنقر ثبات مدیریت است؛ به گونه ای که با تکمیل کادر مدیریت شبکه و بیمارستان ، مدیران احساس کنند که فرصت لازم برای کار و برنامه ریزی دارند و البته فعالیت آنها رصد شده و مورد سوال قرار می گیرند.

وی بیان کرد: با دستور ویژه وزیر بهداشت در سفر به کرمانشاه با افزایش چشمگیر نیروی متخصص به کرمانشاه موافقت شده و در هفته جاری به همراه معاون درمان در تهران پیگیر این دستور خواهیم بود تا به نتیجه برسد.

مرادی افزود: یکی از مشکلات ما در سیستم بهداشت و درمان عدم اجرای طرح ارجاع است، بیمار قبل از مراجعه به مراکز بالاتر و تخصصی باید در مراکز عمومی معاینه شود و این امر نیازمند اعتماد مردم به پزشکان مراکز بهداشتی و پزشکان عمومی است.

وی با اشاره به اینکه کمبود پول و درآمد در دانشگاه و بدهی 360 میلیارد تومانی بیمه ها به دانشگاه عملا سیستم درمانی را زمین گیر کرده است، افزود: پرسنل شریف بیمارستان ها مدت هاست حق قانونی خود را دریافت نکرده اند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: تلاش می کنیم در قالب قرار داد و طرح در شورای آموزشی و با هماهنگی معاونت آموزشی، هیات علمی لازم را در دانشکده شهرستان سنقر و کلیایی به کار بگیریم.

وی بیان کرد: به مشکلات حوزه سلامت شهرستان واقف هستیم و نیازمند همکاری نماینده محترم مردم و دیگر مسئولان هستیم تا با همکاری و تعامل همدیگر اقدام کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه