English

رشد ۱۲ درصدی بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی کرمانشاه

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: در صورت تأمین به‌موقع اعتبارات پیش‌بینی می‌شود پروژه سال 1400 تحویل ‌شود.

رشد 12 درصدی بیمارستان 540 تختخوابی کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، مسعود شریفی با اشاره به پیشرفت 12 درصدی بیمارستان 540 تختخوابی کرمانشاه گفت: کلنگ ساخت این پروژه تیرماه سال گذشته به زمین زده شد.

وی کمبود اعتبارات را عامل روند کند پروژه دانست و گفت: اعتبار کلی این پروژه 175 میلیارد تومان است، اما سال گذشته تنها 4.5 میلیارد تومان و امسال 5.7 میلیارد تومان به این پروژه اختصاص داده‌شده است.

شریفی بابیان اینکه سال گذشته هم‌زمان سه پروژه بیمارستانی در استان در حال اجرا بود گفت: یکی از این پروژه‌ها فاز توسعه بیمارستان امام خمینی (ره) اسلام آبادغرب بود که با صرف 26 میلیارد تومان اعتبار اسفندماه سال گذشته به بهره‌برداری رسید.

شریفی بیان کرد: پروژه دیگر که هم‌اکنون نیز ساخت آن ادامه دارد بیمارستان 88 تخت خوابی شهرستان پاوه است که تاکنون 21 میلیارد تومان اعتبار برای آن صرف شده و تا پایان سال‌تحویل می‌شود با پایان کار ساخت این دو بیمارستان تمامی اعتبارات پروژه‌های بیمارستانی، به پروژه سوم استان که همان بیمارستان 540 تخت خوابی است تعلق می‌گیرد.

وی پیش‌بینی کرد: با توجه به اینکه سال آینده بیمارستان 540 تخت خوابی تنها پروژه بیمارستانی استان خواهد بود، باید حدود 35 میلیارد تومان اعتبار برای آن لحاظ شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه