English

فرمانده انتظامی استان قم :

یک پلیس واقعی مدافع ارزش‌های انقلاب و اسلام است

فرمانده انتظامی استان قم:یک پلیس واقعی مدافع ارزش‌های انقلاب و اسلام بوده و درراه دفاع از این ارزش‌ها نیروی انتظامی هزاران شهید را تقدیم اسلام کرده و 116 شهید کارنامه نیروی انتظامی در استان قم است.

یک پلیس واقعی مدافع ارزش‌های انقلاب و اسلام است

به گزارش خبرگزاری موج ازقم،فرمانده انتظامی استان قم در سخنرانی پیش از خطبه‌های این هفته نماز جمعه قم در مصلی قم، به فعالیت‌های نیروی انتظامی استان قم در یک سال گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: پلیس قم امروز با حمایت‌های مسئولان و مراجع تقلید و همچنین همکاری شبانه‌روزی مردم جزء استان‌های برتر کشور بوده و این نشان فعالیت شبانه‌روزی همکاران ما در این حوزه است.

وی به نقش مردم و مسئولان در ایجاد امنیت تأکید کرد و افزود: ایجاد امنیت آرمانی و فراگیر هدف غایی نیروی انتظامی بوده و بدون کمک و همیاری مردم و مسئولان امکان‌پذیر نبوده و این امنیت در سایه دفاع از ارزش‌های انقلاب و تبعیت از ولایت‌فقیه ممکن می‌شود.

سردار کاظم مجتبایی از با ارائه آماری از فعالیت‌های نیروی انتظامی قم در سال جاری و مقایسه آن با سال 94 خاطرنشان کرد: 37 درصد افزایش تعداد سارقان دستگیرشده، 25 درصد افزایش تعداد باندهای مواد مخدر متلاشی‌شده و همچنین 17 درصد افزایش کشف کالاهای قاچاق فعالیت پلیس در این مدت بوده که همه نشان از مبارزه بی‌امان پلیس با مخلان امنیت اجتماعی و اقتصادی در جامعه است.

وی از شعار هفته نیرو انتظامی "پلیس برای امنیت و امنیت برای همه" خبر داد و گفت: این هفته 134 برنامه فرهنگی،اجتماعی،عملیاتی،ترافیکی و ورزشی خواهیم داشت که اجرای صبحگاه مشترک با نیروهای نظامی و انتظامی و افتتاح پروژه‌های عمرانی از مهم‌ترین این برنامه است.

مجتبایی از رضایت‌مندی مردم نسبت به پلیس ابراز خرسندی کرد و افزود: رضایتمندی مردم از عملکرد پلیس نشان گسترش امنیت در جامعه بوده و این برای همکاران نیرو انتظامی که شبانه‌روز در خدمت مردم بوده و از جان خود نیز در این راه دریغ ندارند عامل آرامش خاطر است.

وی با گلایه از عملکرد بعضی از صاحب‌نظران در کشور تصریح کرد:ارزش‌های اخلاقی و مسائل مرتبط باحجاب و عفاف در سایه مسائل دینی باید در جامعه شکل گیرد که متأسفانه بعضی افراد قصد جدایی و تفرقه بین مردم و ارزش‌های اخلاقی رادارند و باید همه بدانند ارزش‌های دینی زیر بنایی همه ارزش‌ها در جامعه بوده و هیچ‌گاه مردم انقلابی اجازه نمی‌دهند بین ارزش‌ها فاصله بافتد.

فرمانده انتظامی قم ویژگی یک پلیس را ولایتمداری،مردم مداری و مدافع ارزش‌های انقلاب و اسلام دانست و خاطرنشان کرد: یک پلیس واقعی مدافع ارزش‌های انقلاب و اسلام بوده و درراه دفاع از این ارزش‌ها نیروی انتظامی هزاران شهید را تقدیم اسلام کرده و 116 شهید کارنامه نیروی انتظامی در استان قم است.

وی مبنای رفتار پلیس را مبارزه با ظلم و فساد عنوان کرد و ادامه داد: پلیس پرچم‌دار عزت و آزادگی ،مصداق مجاهدت فی سبیل الله برای گسترش اسلام و پاسداشت فرهنگ علوی و حسینی در جامعه بوده و دفاع از ارزش‌های انقلاب و اسلام افتخار نیروی انتظامی در کشور است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه