English

درهفته چهارم رقابت های فوتبال لیگ دسته سوم کشور:

آبیدر سنندج میهمان خود را با شکست بدرقه کرد

هفته چهارم رقابت های فوتبال لیگ دسته سوم کشور روز چهارشنبه 12 مهرماه در حالی به پایان رسید که آبیدر سنندج میهمان خود را با شکست بدرقه کرد و شهرداری مریوان در خارج از خانه با شکست مقابل حریف کرمانشاهی متوقف شد.

آبیدر سنندج میهمان خود را با شکست بدرقه کرد

به گزارش خبرنگارخبرگزاری موج، هفته چهارم رقابت های فوتبال لیگ دسته سوم باشگاه های کشور شامگاه روز چهارشنبه 12 مهرماه به کار خود پایان داد.

در ادامه این رقابت ها آبیدر سنندج در استادیوم ملک نیا میزبان پاس ساوه بود و شهرداری مریوان نیز خارج از خانه به مصاف تیم دالاهو کرمانشاه رفت .آبیدر سنندج با یک بازی منظم و هجومی در پایان 90 دقیقه سه بر صفر میهمان خود را با شکست بدرقه کرد و شهرداری مریوان دیگر نماینده کردستان با نتیجه پنج بر دو مقابل دالاهو کرمانشاه متوقف شد.

رقابت های لیگ دسته سوم باشگاه های کشور با حضور 65 تیم در 5 گروه 13 تیمی برگزار می شود و در مرحله اول مسابقات تیم ها بصورت تک بازی با یکدیگر روبرو خواهند شد.

آبیدر سنندج و شهرداری مریوان در گروه سوم این مسابقات قرار دارند و با تیم های عقاب تهران ،آرش ری، بیمارستان پارس تهران ،مهدیه تبریز ،عقاب تبریز، ملی پوشان تبریز، ذوب و فلزات بهار ،آذر یوردشاهین دژ، پاس ساوه، دالاهوکرمانشاه، ذوالفقارکاشان همگروه هستند.

در پایان این مرحله تیم های اول و دوم بطور مستقیم به مرحله نهایی صعود خواهند کرد و تیم های سوم و چهارم برای فصل بعد در جدول مسابقات مرحله اول لیگ دسته سوم باقی خواهند ماند و تیم های پنجم به بعد به لیگ های استانی سقوط می کنند.گفتنی است، در مرحله دوم 10 تیم صعود کننده به همراه 20 تیم باقی مانده از فصل قبل بازی های مرحله نهایی را در 3 گروه 10 تیمی به صورت رفت و برگشت برگزار خواهند کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه