English

شامگاه دیروزانجام شد:

قرعه کشی لیگ دسته سوم فوتبال کشور

با انجام مراسم قرعه کشی لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور تیم های آبیدر سنندج و شهرداری مریوان در هفته اول در مقابل یکدیگر قرار می گیرند.

قرعه کشی لیگ دسته سوم فوتبال کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، مراسم قرعه کشی مرحله اول مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور جام آزادگان با حضور مسوولان سازمان لیگ و نمایندگان حاضر در این مسابقات در هتل المپیک برگزار شد.

مرحله اول مسابقات لیگ دسته سوم با حضور ۶۵ تیم در پنج گروه ۱۳ تیمی برگزار می شود و در این مرحله تیم ها بصورت تک بازی بایکدیگر به رقابت می پردازند.

در پایان این مرحله تیم های اول و دوم بطور مستقیم به مرحله نهایی صعود خواهند کرد و تیم های سوم و چهارم برای فصل بعد در جدول مسابقات مرحله اول لیگ دسته سوم باقی خواهند ماند و تیم های پنجم به بعد به لیگ های استانی سقوط می کنند.

در مرحله دوم ۱۰ تیم صعود کننده به همراه ۲۰ تیم باقی مانده از فصل قبل بازی های مرحله نهایی را در سه گروه ۱۰ تیمی بصورت رفت و برگشت برگزار خواهند کرد.

نمایندگان کردستان در گروه سوم با تیم های عقاب تهران، آرش ری تهران ، بیمارستان پارس تهران، مهدیه تبریز ، عقاب تبریز ، ملی پوشان تبریز ، ذوب و فلزات بهار همدان ، آذر یورد شاهین دژ ، پاس ساوه ،دالاهو کرمانشاه و ذوالفقار کاشان همگروه هستند.

در هفته اول این رقابت های تیم های آبیدر سنندج و شهرداری مریوان که قهرمان و نایب قهرمان فصل قبل لیگ استان کردستان نیز بودند به مصاف همدیگر می روند.

گفتنی است، هفته اول مسابقات لیگ دسته سوم باشگاه های کشور از هشتم و نهم شهریور ماه همزمان با سراسر کشور آغاز می شود

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی