English

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان:

دشمن نگران هزینه های محرم نیست/ دوری مردم از اجتماعات مذهبی هدف نهایی دشمنان است

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان با اشاره به شبهه پراکنی علیه محرم در فضای مجازی گفت: دشمن نگران هزینه‌های محرم نیست بلکه در تلاش است تا مردم را از اجتماعات مذهبی دور کنند.

دشمن نگران هزینه های محرم نیست/ دوری مردم از اجتماعات مذهبی هدف نهایی دشمنان است

به گزارش خبرگزاری موج،  حجت الاسلام مختار کرمی بعد از ظهر امروزچهارشنبه در آئین تکریم و معارفه رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج گفت: یکی از مهمترین رسالت های نهادهای فرهنگی هم چون تبلیغات اسلامی بعنوان دوستداران نظام اسلامی ابلاغ پیام خدا، رسول اکرم و ائمه اطهار علیهم‌السلام به مردم است.

وی با اشاره به اینکه دشمنان ما با برنامه ریزی درصدد ضربه زدن به اسلام و مسلمانان هستند، عنوان کرد: نا امن کردن جامعه، عقب نگه داشتن مسلمانان از انجام فعالیت‌های فرهنگی، ایجاد شبهه عبادی و دینی بین جوانان طرح شبهات در فضای مجازی و ترویج فحشا و فساد بین مسلمانان از مواردی است که دشمن به دنبال آن است .

وی بیان کرد: دشمنان ما فهمیده‌اند که تنها راه نفوذ میان مسلمانان ورود به فعالیت‌های فرهنگی است اما متاسفانه برخی مسلمانان هنوز این مهم را نپذیرفته‌اند .

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان با اشاره به اینکه رابطه محکم بین مردم و علما وجود دارد، اظهارداشت: دشمن می‌خواهد این رابطه را قطع کند چرا که هرجایی ماموستا محور باشد بوی معنویت می‌آید و قطع ارتباط مردم با روحانیون به قطع ارتباط مردم از مساجد و معنویت می‌انجامد .

حجت‌الاسلام کرمی با اشاره به اینکه دشمن در فضای مجازی اقدام به شبهه‌پراکنی علیه محرم کرده است، افزود: فلسفه زنده نگه داشتن محرم در راستای سعادت مردم و رستگاری آنها و سالم‌سازی جامعه است وگرنه امام حسین(ع) احتیاجی به اشک و گریه ندارد .

وی ادامه داد: دشمن نگران هزینه‌های محرم نیست بلکه در تلاش است تا مردم را از اجتماعات مذهبی دور کنند و ما باید مردم را به خیر و نیکی دعوت کنیم تا مردم از توطئه دشمنان آگاه شوند .

وی کار جهادی و انقلابی را عامل اصلی پیشبرد فعالیت‌های فرهنگی دانست و گفت: دستگاههای فرهنگی نباید به مسائل حاشیه‌ای و برنامه‌های تکراری بپردازند بلکه باید تعلیم و تربیت جوانان مومن و انقلابی را در وستورکار قرار دهند .

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان اضافه کرد: مسوولان و دولتمردان اگر به دنبال سلامت جامعه هستند باید توجه ویژه به جایگاه و دستگاههای فرهنگی کنند در حالیکه برخی مسوولان نسبت به مسائل فرهنگی، مذهبی و تبلیغی به‌ویژه به دستگاهی که زیرنظر ولایت امر فعالیت دارند بی‌توجه محض هستند و ارزشی برای کار تبلیغی آنها قائل نیستند اما به دروغ و تظاهر داد می‌زنند وخود را مدعی تلاش و همکاری می‌دانند .

حجت‌الاسلام کرمی با اشاره به اینکه باید توجه داشت حل مشکلات فرهنگی نیازمند انجام کار فرهنگی است، افزود: مسئولی که با رایزنی و لابی‌گری دنبال پست و مقام است و می‌خواهد جایگاهی به دست بیاورد نمی‌تواند نگران جامعه باشد، چراکه انسان‌های کاذب و دروغگو فقط بلدند شعار بدهند چون منافق صفت هستند .

وی بیان کرد: حلال اصلی مشکلات خود مردم هستند و بلید از خود مردم برای رفع مشکلات جامعه بهره برد .

وی با بیان اینکه بسیاری از مدیران ما نمی‌توانند از ارزش‌ها، ولایت و نظام اسلامی دفاع کنند، اظهار کرد: این افراد اگر کاسب نبودند برای روحانیت ارزش و جایگاهی قائل می‌شدند لذا دستگاه های فرهنگی نباید دچار روزمرگی باشند و همه مردم استان، مناطق روستایی و محروم و دور دست باید تحت پوشش شبکه تبلیغی باشند .

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان اضافه کرد: انجام کار فرهنگی و اجرای مراسم تکراری به نتیجه نخواهد رسید مگر اینکه فعالیت‌ها مردم محور باشد .

حجت‌الاسلام کرمی یادآور شد: سنندج با داشتن جمعیتی قریب به 500 هزار نفر با داشتن آسیب‌های اجتماعی زیاد نیاز به برنامه‌ریزی دقیق دارد و سازمان تبلیغات اسلامی هم ماموریت پیدا کرده است که به مناطق حاشیه‌ای توجه ویژه داشته باشد .

وی استفاده از ظرفیت‌های گسترده شهرستان سنندج از جمله وجود مساجد و عالمان دینی کم‌توقع و ایثارگر را مورد تاکید قرار داد و گفت: کار فرهنگی در شهرستان سنندج باید با استفاده از این ظرفیت‌ها ارتقا پیدا کند .

در این مراسم حجت‌الاسلام علیرضا کاوه به عنوان رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج معرفی و از خدمات حجت‌الاسلام علی محسن منتشلو تقدیر شد .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه