English

نماینده مردم کرمانشاه در معارفه استاندار:

کرمانشاه بیمار اورژانسی است که نیازمند جراحی سریع بحران‌هایش است

احمد صفری گفت: وضعیت امروز کرمانشاه دیگر از مطرح و بررسی کردن مشکلات گذشته و امروز مبدل به بیمار اورژانسی شده که برای رفع بحران‌هایش نیازمند جراحی سریع است.

کرمانشاه بیمار اورژانسی است که نیازمند جراحی سریع بحران‌هایش است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در مراسم تودیع و معرفه استاندار جدید، ضمن قدردانی از زحمات اسد اله رازانی استاندار اسبق در طول فعالیت دوساله‌اش در این استان، ابراز داشت: مجمع نمایندگان با وفاق و همدلی با نمایندگان ولی‌فقیه در استان و مجلس خبرگان در هرزمانی که نیاز بوده نسبت به مشکلات تصمیم‌گیری شود همیشه حضورداشته و همفکر بوده‌ایم در کنار هم و انشا له با حضور آقا بازوند این همدلی بیشتر خواهد شد.

صفری بابیان این مطلب که استان کرمانشاه با بیش از 300 کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق بیشترین سهم را در دفاع مقدس داشته است، اظهار داشت: با تمامی این وفاداری‌ها به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، انتظار داریم به‌صورت ریشه‌ای معضلات کرمانشاه حل شود.

وی سپس خطاب به وزیر کشور اعلام داشت: مجمع نمایندگان استان کرمانشاه به‌شدت پیگیر تحقق هر چه سریع‌تر اعتبارات سال جاری در مرکز، جذب سرمایه‌گذار در استان، تحقق مصوبات سفر مقام معظم رهبری و هیئت دولت به استان با ممارست استاندار جدید کرمانشاه است.

صفری تصریح کرد: یکی از مصوبات مقام معظم رهبری به استان تخصیص سالانه 600 میلیارد تومان به کرمانشاه تا رسیدن به توسعه‌یافتگی کرمانشاه بوده که متأسفانه این مصوبه تاکنون اجرایی نشده است و با تلاش‌های نمایندگان مجلس، نیازمند پیگیری استاندار جدید برای تحقق آن در سال 96 است.

طرح توسعه راه‌آهن کرمانشاه خصوصاً کرمانشاه به خسروی، استفاده از پتانسیل مرز خسروی، تسهیل در اجرای پروژه‌های نیمه‌کاره، توجه به آسیب‌های اجتماعی حاشیه‌نشینان استان و.... از مهم‌ترین خواسته‌های نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی از دولت دوازدهم بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه