English

بنیان‌گذار نخستین مجتمع‌های خدماتی – رفاهی زنجیره‌ای مارال ستاره مطرح کرد

ایجاد اشتغال مستقیم برای ۵۲۰ نفر بدون استفاده از یک ریال تسهیلات

بنیان‌گذار نخستین مجتمع‌های خدماتی – رفاهی زنجیره‌ای مارال ستاره گفت: در مجتمع‌های خدماتی - رفاهی زنجیره‌ای مارال برای حدود 520 نفر اشتغال بدون بهره‌گیری از یک ریال تسهیلات بانکی ایجاد شده است.

ایجاد اشتغال مستقیم برای 520 نفر بدون استفاده از یک ریال تسهیلات
به گزارش خبرگزاری موج از قم، ابوالفضل جوکار در گفت و گو با خبرنگاران با گرامی داشت فرا رسیدن روز جهانی گردشگری اظهار کرد: از سال ۱۳۸۸ با مطالعه در حوزه گردشگری تصمیم گرفتم که در این حوزه به ساخت مجتمع‌های خدماتی – رفاهی اقدام کنم چرا که همواره ضعف خدمات بین راهی در کشور مشهود بود؛ از سرویس بهداشتی گرفته تا کیفیت خدمات و مواد غذایی ارائه شده. در گام اول تصمیم گرفتم مجتمع‌های بین راهی که می‌سازم دارای استاندارد‌های روز دنیا باشند و با تحقیق در مجموعه‌های زنجیره ای بین راهی در کشور‌های اروپایی و کپی برداری و بومی سازی آنها نخستین مجتمع خدماتی -رفاهی را در استان قم کیلومتر ۳۰ اتوبان قم – کاشان با نام مارال ستاره بهره برداری کردم و بعد از آن طی این چند سال سه مجتمع دیگر در استان‌های اصفهان مسیر شهرضا – آباده، استان سمنان منطقه میاندشت و استان خراسان رضوی منطقه زعفرانیه تاسیس و بهره برداری کرده‌ام.

وی با اشاره به ویژگی‌های این مجتمع‌های بین راهی و تفاوت آنها با سایر مجتمع‌ها اظهار کرد: در حال حاضر مجتمع‌های بسیار خوبی در کشور ساخته شده و به بهره برداری رسیده اند اما ویژگی مجتمع‌های مارال ستاره زنجیره‌ای بودن آن است.

بنیان‌گذار نخستین مجتمع‌های خدماتی – رفاهی زنجیره‌ای مارال ستاره گفت: در حال حاضر زنجیره خدمات رفاهی در جاده‌های کشور نداریم. خدمات ما در تمام مجموعه‌های مارال ستاره با کیفیت و قیمت یکسان و مناسب ارائه می‌شوند. برای مثال همان خدماتی که در مجتمع مارال ستاره استان قم ارائه می‌شود عینا در مجتمع مارال ستاره شهرضا یا سمنان ارائه می‌شود با همان کیفیت و همان قیمت.

وی اضافه کرد: این شرایط برای مسافران یک آسودگی خاطر و اطمینان را به همراه دارد. برای مثال اگر مسافری از شهر کاشان قصد سفر به مشهد مقدس را داشته باشد و صبح هنگام حرکت کند می‌تواند صبحانه را در مجتمع مارال ستاره قم – کاشان، ناهار را در مجتمع مارال ستاره سمنان در میاندشت و شام را در مجتمع مارال ستاره استان خراسان رضوی میل کند .

جوکار با اشاره به اینکه سه مجتمع بین راهی دیگر در دست احداث است، گفت: یکی از این مجتمع ها در استان کرمان منطقه بیاض واقع شده که 75 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در اسفند ماه سال جاری افتتاح خواهد شد. مجتمع دیگر در بزرگراه تهران – قم با پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصد و سومین مجتمع در حال ساخت در منطقه سیاه بیشه جاده چالوس با پیشرفت فیزیکی ۴۰% است.

وی در خصوص پیش بینی خود از تعداد مجتمع های بین راهی که مارال ستاره در کشور می سازد بیان کرد: روند کار از اخذ مجوزها تا ساخت و ساز در بیابان‌های کشور بدون کمترین امکانات و زیرساخت بسیار دشوار است. ساخت این مجتمع‌ها با مشکلاتی نظیر تامین آب، برق، گاز، مسائل محیط زیستی و منابع طبیعی و ده‌ها مساله دیگر و اخذ مجوز از پایانه‌های کشوری، میراث فرهنگی، جهاد کشاورزی، وزارت نفت جهت جایگاه سوخت و… زمان و سرمایه زیادی می‌برد، اما با همه این تفاسیر تا جایی که بتوانم و منابع مالی اجازه دهد به این کار علاقمندم و آن را توسعه می‌دهم و هدف من تاسیس ۱۰۰ مجتمع بین راهی در کشور است .

بنیان‌گذار نخستین مجتمع‌های خدماتی – رفاهی زنجیره‌ای مارال ستاره در خصوص استفاده از تسهیلات بانکی بیان کرد: حتی یک ریال این وام‌ها را ندیده‌ام و البته هیچ گاه به صورت جدی دنبالش هم نبوده‌ام. در ساخت و بهره برداری این چهار مجتمع و سه مجتمع در حال ساخت حتی یک ریال تسهیلات دریافت نکرده‌ام.

وی در خصوص میزان اشتغال ایجاد شده در این مجتمع ها گفت: در مجموع در چهار مجتمع به بهره برداری رسیده ۵۲۰ نفر اشتغال مستقیم ایجاد کرده‌ایم، یعنی ۵۲۰ نفر کارمند و مدیر بیمه شده به صورت مستقیم داریم.

جوکار در خصوص خدماتی که در مجتمع ها ارائه می شود افزود: در تمام مجتمع‌ها خدمات یکسان نظیر جایگاه سوخت اعم از بنزین و گازوئیل، نمازخانه، پارکینگ‌های وسیع، سرویس‌های بهداشتی تمیز، انواع رستوران شامل کلاسیک، سنتی و فست فود، انواع فروشگاه از کافی شاپ گرفته تا صنایع دستی، فروشگاه عطر و لوازم آرایشی، فروشگاه اسباب بازی، کتاب فروشی، کیف و کفش ، سوپر مارکت و... ارائه می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه