English

معاون استاندار مازندران:

۳۰ درصد واحدهای صنعتی آمل فعال هستند

معاون استاندار مازندران با تاکید بر رونق تولید از طریق اعطای تسهیلات بانکی ارزان قیمت، گفت: اکنون 30 درصد واحدهای صنعتی آمل فعال هستند.

30 درصد واحدهای صنعتی آمل فعال هستند

به گزارشخبرگزاری موج، سیدجعفر رسولی امروز در جلسه شورای اداری شهرستان آمل با بیان اینکه دولت تدبیر و امید با رویکرد منویات مقام معظم رهبری بر اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال ورود جدی یافته است، اظهار داشت: در این شهرستان 540 واحد تولیدی، صنعتی و معدنی وجود دارد که از این تعداد 130 واحد فعال شناسایی شده است.

وی افزود: با دستور دولت، کارگروه صیانت به منظور حمایت از کارگاه‌های تولیدی و صنعتی فعال در آمل تشکیل شده است.

رسولی یکی از گام‌های اساسی این کارگروه را پیگیری بر ساماندهی صادرات در این استان عنوان و مطرح کرد: تاکنون 18 واحد فعال برای کالاهای صادرات در این شهرستان شناسایی و حمایت‌های لازم لحاظ می‌شود.

رئیس شورای اداری آمل با بیان اینکه بدلیل اهمیت تولید و اشتغال پایدار سمت و سوی شهرستان به سمت صادرات رفته است، افزود: برای سهم اشتغال آمل در سالجاری چهار هزار و 940 نفر تعیین شده که از این تعداد تاکنون 40 درصد تحقق یافته است.

وی اضافه کرد: از ابتدای سال تا کنون هزار و 900 نفر در بخش‌های مختلف مشغول به کار شدند.

رسولی با اشاره به معضل بزرگ زباله و وضعیت عمارت 33 ساله یادآور شد: با توجه به حائز اهمیت بودن این معضل در محور استراتژیک هراز پیگیری‌های لازم از سوی نماینده مردم آمل در مجلس، اعضای شورای شهر و شهردار در دست اقدام است و برای خریداری زمین جدید نیز برای دفن و دفع زباله همچنان پیگیری لازم دستور کار است تا هر چه زودتر این معضل رفع شود.

رسولی از مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان خواستار شد تا رعایت حقوقی و مالی دستگاه‌های خود را داشته باشند تا با مشکلاتی چون اختلاف مالی در شهرستان مواجه نشویم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه