English

با دستور استاندار فارس:

احداث محور تنگ ابوالحیات – دشت ارژن شتاب می گیرد

مهندس اسماعیل تبادار استاندار فارس از روند اجرای طرح چهار خطه تنگ ابوالحیات – دشت ارژن بازدید و دستور شتاب بخشی به روند احداث این طرح را صادر کرد.

احداث محور تنگ ابوالحیات – دشت ارژن شتاب می گیرد

به گزارش خبرگزاری موج از شیراز، استاندار فارس در این بازدید از کارگاه های مختلف برپا شده در طول این محور 20 کیلومتری بازدید کرد.

استاندار فارس را در این بازدید رئیس سازمان برنامه و بودجه استان، مدیران کل راه و شهرسازی و حمل و نقل جاده ای، نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی و مسئولان محلی همراهی می کردند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس در حاشیه این بازدید گفت: برای اجرای این طرح تاکنون 30 میلیارد تومان هزینه شده است و میزان پیشرفت فیزیکی آن در مقطع کنونی 51 درصد است.

مهندس فیروز تکاور افزود: این طرح برای تکمیل نیازمند اختصاص 100 میلیارد تومان اعتبار دیگر است که از این رقم، 15 میلیارد تومان برای امسال در اعتبارات ملی و استانی پیش بینی شده است.

شایان ذکر است که  با اجرای این طرح که تونل هایی را نیز در بر می گیرد، محور قائمیه شهرستان کازرون – شیراز به صورت کامل، چهار بانده می شود.

محور ارتباطی تنگ ابوالحیات – دشت ارژن که از رشته کوه زاگرس می گذرد، قطعه ای از راه مواصلاتی شیراز – کازرون – بوشهر است و از نقاط پر ترافیک و پر حادثه تلقی می شود.

چهار خطه شدن این محور، نقش مهمی در کاهش سوانح جاده ای و تلفات ناشی از این حوادث خواهد داشت.

شهرستان کازرون در 120 کیلومتری غرب شیراز واقع است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه