English

استاندار فارس در همایش مدیران کمیته امداد امام خمینی(ره) منطقه جنوب کشور:

نوع دوستی و درد مردم داشتن شاخصه های اصلی انسان بودن است

استاندار فارس در همایش مدیران کمیته امداد امام خمینی(ره) منطقه جنوب کشور گفت: اساساً نوع‌دوستی و درد‌مردم داشتن از شاخصه‌های اصلی انسان‌بودن به‌شمار می‌رود.

نوع دوستی و درد مردم داشتن شاخصه های اصلی انسان بودن است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج از شیراز، سید محمد علی افشانی در همایش مدیران کمیته امداد امام خمینی(ره) منطقه جنوب کشور ضمن گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت گفت: کارکنان این نهاد مقدس اگر به کار خود به دیده یک شغل بنگرند حاصلی نخواهند داشت اما اگر با هدف اینکه می‌خواهند گره‌ای از مشکلات کسانی بازکنند که کسی را ندارد، مطمئناً کار بزرگی انجام می‌دهند که هم در دنیا و هم در آخرت سربلند خواهند بود.

استاندار فارس افزود: اساساً نوع‌دوستی و درد‌مردم داشتن از شاخصه‌های اصلی انسان‌بودن به‌شمار می‌رود و داشتن احساس مسئولیت اجتماعی و نوع‌دوستی از دیرباز در فرهنگ ما نهادینه شده است.

افشانی اظهار داشت: هدف از تشکیل کمیته امداد امام خمینی(ره) این بود که درد دردمندان را تسکین دهد و به اعتقاد من باید با جدیت تغییر در روش، منش و نگاه به کمیته امداد شروع شود تا عده‌ای تلاش نکنند که تحت پوشش این نهاد قرار گیرند.

وی تصریح کرد: باید تلاش شود تا با توانمندکردن مددجویان عده‌ای از آنها بتوانند از زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) خارج شوند و این امر، تنها با تعلیم و تربیت و دانا کردن افراد این امر میسر است.

استاندار فارس خاطرنشان کرد: همه وظیفه داریم در جهت توانمندسازی افراد تحت پوشش تلاش کنیم و باید به طور ویژه بر دانش و دانایی آنها تمرکز داشته باشیم.

افشانی افزود: زندگی انسان‌ها در پشت اراده آنها خفته است و افراد بزرگی همچون دکتر حسابی نیز با اراده خود توانستند موفقیت‌های بزرگ را در زندگی به‌دست آورند.

وی گفت: مرحوم بهمن بیگی بر روی دانایی فرزندان عشایر کار کرد و نام نیکی از خود به جای گذاشت و باید بدانیم رضای خدا نیز در رضای مردم خصوصاً افراد مستمند می باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه