English

به میزبانی سنندج:

تکواندوکاران دختر کردستانی نائب قهرمانی رقابت های شمالغرب کشور را کسب کردند

اولین دوره المپیاد ورزشی قهرمانی شمالغرب کشور رشته تکواندو در سنندج برگزار شد و طی آن تکواندوکاران دختر کردستانی نائب قهرمانی این رقابت ها را کسب کردند .

تکواندوکاران دختر کردستانی نائب قهرمانی رقابت های شمالغرب کشور را کسب کردند
به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، نخستین دوره المپیاد ورزشی قهرمانی دختران شمالغرب کشور در رشته تکواندو به مدت یک روز در سنندج برگزار شد
در این المپیاد ورزشی که در سالن آزادی شهر سنندج برگزار شد 5 تیم از استان های آذرﺑﺎﻳﺟﺎن ﺷرﻗﻲ، آذرﺑﺎﻳﺟﺎن غربی، اردبیل، زنجان و کردستان حضور داشتند و مبارزات خود را در اوزان مختلف رده سنی نوجوانان برگزار کردند .
تیم کردستان با سرپرستی روناک حسن زاده در این مسابقات شرکت کرد و توانست با کسب 4 نشان طلا و 4 نشان برنز نائب قهرمانی این رقابت ها را به خود اختصاص دهد .
در پایان این رقابت ها، وزن های 44- و 49- کیلو گرم به ترتیب اوین فرامرزی و نگین بابائی توانستند مقام سوم مشترک را کسب کنند و در اوزان 52- و 55- و 59- کیلو گرم پردیس رضایی ، اوین پاداشی و مبینا رمضانی به ترتیب موفق شدند با غلبه بر حریفان خود نشان طلا را به خود اختصاص دهند، وزن 63- کیلو گرم نیشتمان نازداری و در وزن 68- کیلو گرم کوثر فعله گری نیز بر سکوی سوم مشترک ایستادند و صاحب نشان برنز شدند و همچنین فرناز حسینی مقام اول وزن 68+ کیلو گرم را بدست آورد.
در نتایج تیمی، کردستان با 53 امتیاز توانست مقام نائب قهرمانی را کسب کند و تیم های آذربایجان شرقی با 54 امتیاز و آذربایجان غربی با 41 امتیاز به ترتیب جایگاه اول و سوم را به خود اختصاص دادند.
گفتنی است، نخستین دوره المپیاد ورزشی قهرمانی دختران کشور در روز سه شنبه 21 شهریورماه به میزبانی شهرسنندج برگزار شد .
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه