English

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری سنندج:

کارگروه نظارت برعملکرد سرویس مدارس تشکیل شده است

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری سنندج گفت: مالکان مینی بوس‌های سطح شهر که تمایل به سرویس دهی به مدارس را دارند باید مدارک لازم نظیر اخذ معاینه فنی و بیمه را داشته باشند.

کارگروه نظارت برعملکرد سرویس مدارس تشکیل شده است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، شکور صلواتی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: باتوجه به نزدیک شدن به فصل پاییز و بازگشایی مدارس این سازمان در راستای رفاه حال اولیای دانش آموزان تمهیدات لازم را جهت ساماندهی سرویس‌های مدارس را صورت داده است.

وی افزود: این سازمان از ابتدای مرداد ماه جلسات لازم را با شرکتهای مینی بوس رانی سطح شهر جهت ثبت نام جهت سرویس دهی مدارس را انجام داده است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری سنندج داشتن معاینه فنی و بیمه را برای مینی بوس‌های که در سرویس دهی مدارس ثبت نام کردند ضروری دانست و گفت: مالکان مینی بوس‌های سطح شهر باید هرچه سریعتر نسبت به رفع نواقص خودور خود اقدام کنند.

وی افزود: مینی بوس‌هایی که در طرح سرویس مدارس در فصل جدید تحصیلی شرکت می‌کنند باید همچنین دارای دفترچه تردد دورن شهری باشند.

صلواتی تاکید کرد: با هدف نظارت کافی بر عملکرد سرویس‌های مدارس کارگروه نظارت متشکل از واحد بازرسی این سازمان و راهنمایی و رانندگی تشکیل شده و در همین راستا کلاس‌های توجیهی برای رانندگان مینی بوس تشکل شده است.

وی به شهروندان سنندجی توصیه کرد: جهت استفاده از سرویس مدارس برای فرزندان خود از شرکت‌های معتبر و طرف قرارداد با سازمان‌های اتوبوس رانی و تاکسی رانی استفاده کنند و از سرویس‌هایی که فاقد صلاحیت و مدارک لازم هستند استفاده نکنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه