English

با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت:

سردخانه ۱۰۰۰تنی در سنندج به بهره برداری رسید

با حضور معاون امور اقتصادی و بازرگانی وزیر صنعت، معدن وتجارت پروژه سردخانه هزارتنی شرکت پاندا میهن در کردستان افتتاح شد.

سردخانه 1000تنی در سنندج به بهره برداری رسید

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، یدالله صادقی در مراسم افتتاح پروژه سردخانه مواد غذایی در شهرک صنعتی شماره یک سنندج گفت: سرمایه گذار این پروژه یکی از کارآفرینان نمونه کشور است که هم اکنون برای ۱۱ هزار نفر در کارخانجات خود در تهران به طور مستقیم شغل ایجاد کرده است.

وی عنوان کرد: این کارآفرین نمونه هر سال از سود و درآمد واحدهای تولیدی خود اقدام به سرمایه گذاری مجدد و ایجاد واحدهایی در دیگر استان های کشور می کند.

وی اظهارداشت: امسال هم در استان کردستان اقدام به سرمایه گذاری کرده که امیدواریم به نحو احسن مردم این منطقه بتوانند از محصولات کارخانجات میهن بهره مند شوند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان هم در این مراسم گفت: این سردخانه در زمینی به مساحت ۶ هزا رمترمربع و با سرمایه گذاری حدود ۳ میلیارد تومان توسط شرکت پاندا میهن ایجاد شده است.

محمد دره وزمی ظرفیت این سرخانه را هزارتن در سال ذکر کرد واظهارداشت: با احداث این سردخانه و احتساب بخش پخش مواد غذایی آن، برای ۶۶ نفر اشتغال ایجاد شده است.

واحد تولید کارتن چندلا و بسته بندی در شهرک صنعتی شهرستان بیجار هم از دیگر پروژه هایی بود که امروز توسط معاون وزیر صنعت، معدن وتجارت به بهره برداری رسید.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان در ارتباط با این پروژه گفت: این واحد تولید کارتن با سرمایه گذاری ۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان احداث شده است.

وی با اشاره به اینکه این واحد ظرفیت تولید ۶ هزار تن کارتن در سال را دارد، بیان کرد: در فاز نخست برای ۸ نفر اشتغالزایی کرده و با افزایش ظرفیت تولید امکان ایجاد اشتغال برای ۲۰ نفر را دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه