English

مرگِ نوبل یا نوبلِ مرگ

رییس دفتر تبلیغات اسلامی استان اصفهان اظهار داشت: نوبل یکی از الگوهایی بود که براساس رنکینگ جهانی، کشورها و اشخاص را در حوزه صلح نشانه گذاری و طبقه بندی می کرد.

مرگِ نوبل یا نوبلِ مرگ

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین محمد قطبی گفت: این جایزه سالهاست با مدیریت سیاست مداران و مجامع ذی نفوذِ جهانی به نفع گرایش های صهیونیستی و آمریکایی مصادره شده و صلح را در مسیر غیر منطقی خودش تفسیر می کند.

وی افزود: پیش تر هم این اتفاق افتاده بود که این جایزه نصیب اشخاصی می شد که از جاده صلح منحرف شده بودند ولی اینک به طور کامل برهمه جهانیان آشکار شد که واژه صلح پوششی مخملین بر پنجه فولادی است که مظلومین و محرومین را در زیر پای خود له می کند و اهداف پلید خود را از پشت صحنه حمایت می کند.

وی تصریح کرد: کشمکش های سیاسیِ میانمار و ظلمِ فاحشِ دولت این کشور به سرکردگیِ زنی شرور و بی منطق، حیثیت و آبروی نوبل را بر زمین ریخت و آخرین میخ را بر تابوت نوبل زد تا شاید دنیا از خواب غفلت بیدار شود و از خود بپرسد چرا جایزه صلح جهانی به عامل کشتار دسته جمعی کودکان، زنان و مردان بی دفاع داده می شود؟ اگر معیارِ ارزیابیِ این جایزه 'کشتن' است پس روی قبرش بنویسند: «جایزه مرگ»

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه