English

عصر امروز ۱۸ شهریور؛

برگزاری دیدار حساس بین تیم های فوتبال سپیدرود رشت و ملوان بندرانزلی

دومین بازی جام حذفی ملوان، با میزبانی سپیدرود رشت برابر ملوان بندرانزلی در ورزشگاه عضدی شهر رشت برگزار می شود.

برگزاری دیدار حساس بین تیم های فوتبال سپیدرود رشت و ملوان بندرانزلی

به گزارش خبرگزاری موج  بندرانزلی، از سری مسابقات جام حذفی فوتبال ایران عصر امروز ( شنبه ۱۸ شهریور ) با برگزاری دیداری حساس بین تیم های فوتبال سپیدرود رشت و ملوان بندرانزلی آغاز خواهد شد .

آخرین تقابل

دوتیم ملوان و سپیدرود سال گذشته دو بار در مقابل هم صف آرایی کردند که در بازی رفت ملوان با تک گل حسین شنانی به پیروزی رسید و در بازی برگشت هم دو تیم به تساوی یک بر یک رسیدند گل های برگشت را حسین شنانی برای ملوان و میلاد قربان زاده برای سپیدرود به ثمر رساند .

ملوان در چهار بازی قبلی خود در لیگ آزادگان یک برد و یک شکست و دو تساوی به دست آورده است و در این چهار بازی سه گل زده و سه گل خورده و ۵ امتیاز کسب کرده است و در مقابل سپیدرود در چهار بازی آخر خود در لیگ برتر یک برد دو شکست و یک تساوی بدست آورده است و در این چهاری بازی آخر خود سه گل خورده و دو گل زده و چهار امتیاز بدست آورده است .

سابقه دیدارها

نخستین رویارویی رسمی دو تیم ملوان و سپیدرود در جام حذفی در دهه ی پنجاه شکل گرفت و ملوانان دو بر یک سپیدرود را بردند و در پایان همان سال قهرمان جام حذفی شدند و اتفاقا آخرین نبرد دو تیم هم در سال ۸۹ در جام حذفی شکل گرفت و ملوانان با دو گل مرحوم اولادی در برابر تک گل میلاد گوهری سرخ پوشان رشتی را پشت سر گذاشتند.

ملوانان در بازی های رسمی۱۴ بار پیروز شده اند و سپیدرودی ها تنها ۴ بار و ۹ مسابقه هم به تساوی کشیده شده است.

شاخص ترین چهره این نبرد تاریخی در ملوان مرحوم سیروس قایقران است که موفق شد تا در نخستین بازی رسمی عمرش برای قوها در سال ۶۲ به سپیدرود گل بزند تا تیمش با نتیجه دو بر یک برنده از بازی خارج شوند و در سپیدرود حمیدرضا منصوری با ۸ گل زده به ملوان بهترین گلزن سپیدرودی ها می باشد .

بهمن صالح نیا از ملوان و احمد صومی از سپیدرود سابقه بیشترین حضور بر روی نیمکت دو تیم را در بازی های مشترک دارند .

ملوان تا کنون سه بار قهرمان جام حذفی شده است و چهار نائب قهرمانی در جام حذفی فوتبال ایران را دارا می باشد ملوان در سال های ۵۴ و ۶۵ و ۶۹ قهرمان جام حذفی شده است و در سال های ۶۶ ، ۶۷ ، ۷۰ و ۹۰ نائب قهرمان جام حذفی فوتبال ایران شده است و یکی از پر افتخارترین تیم های جام حذفی فوتبال ایران است ولی تا کنون سپیدرود نتوانسته هیچ مقامی در جام حذفی فوتبال ایران بدست آورد .

دیدار سپیدرود و ملوان بندرانزلی راس ساعت ۱۸:۰۰ روز شنبه ۱۸ شهریور در ورزشگاه عضدی رشت برگزار خواهد شد و این دیدار به از شبکه تلویزیونی باران به صورت مستقیم پخش خواهد شد .

دمای هوای شهر رشت در هنگام برگزاری این دیدار۲۷ درجه و میزان رطوبت ۷۰درصد است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه