English

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان خبر داد:

اسقاط ۲ هزار و ۷۵۲ خودروی فرسوده در اصفهان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: در یک ماه گذشته دو هزار و 752 دستگاه خودروی سبک و سنگین فرسوده اسقاط و از چرخه ترافیک استان خارج شدند.

اسقاط 2 هزار و 752 خودروی فرسوده در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سرهنگ رضا رضایی اظهار کرد: یکی از برنامه های پلیس راهور استان برای کاهش آلودگی هوا، اسقاط و خارج کردن خودروهای فرسوده از چرخه ترافیک است که این پلیس با جدیت این برنامه ها پیگیری و دنبال می کند.

وی افزود: درهمین زمینه طی مرداد ماه گذشته تعداد دو هزار 546 دستگاه خودروی سبک و 206 دستگاه خودروی سنگین فرسوده اسقاط شدند.

این مسئول عنوان کرد: خودروهای بالای 30 سال فرسوده بوده و تردد آنها در سطح شهر براساس قانون ممنوع است که در صورت مشاهده با برخورد قانونی پلیس مواجه خواهند شد.

سرهنگ رضایی در خصوص آمار تعویض پلاک های صورت گرفته در مرداد ماه گذشته نیز بیان کرد: در این مدت پلاک 21 هزار و 392 دستگاه خودرو در مراکز تعویض پلاک پلیس راهور سطح استان تعویض شدند.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان همچنین از ارائه پلاک به پنج هزار و 277خودروی نو شماره دراین مدت خبر داد و اظهار کرد: از این تعداد چهار هزار و 826 خودرو تولید داخل و 451 دستگاه خودرو وارداتی بودند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی