English

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان خبر داد:

۲۰۲ دستگاه خودروی متخلف در اصفهان توقیف شد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از توقیف 202 دستگاه خودروی متخلف به علت انجام دو تخلف همزمان حادثه‌ساز در خرداد ماه امسال خبر داد.

 202 دستگاه خودروی متخلف در اصفهان توقیف شد

سرهنگ رضا رضایی گفت : ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی شهر اصفهان طرح برخورد با خودروهای متخلف و حادثه ساز را اجرا کردند.

وی افزود: دراین خصوص طی یک ماهه گذشته تعداد 202 دستگاه خودروی متخلف که همزمان مرتکب دو تخلف حادثه ساز شده بودند توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان ، سرهنگ رضایی ادامه داد: طبق بند د ماده 10 قانون رسیدگی به تخلفات هرگاه راننده‌ای به صورت همزمان مرتکب دو تخلف از تخلفات "حرکات نمایشی، تجاوز از سرعت مجاز بیش از 50 کیلومتر در ساعت، سبقت غیر مجاز در راه‌های دوطرفه، عبور از چراغ قرمز، حرکت به طور مارپیچ، تجاوز به چپ از محور راه" شود، وسیله نقلیه او حداقل 72 ساعت توقیف خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان در پایان با اشاره به اینکه ترخیص خودروهای حادثه ساز منوط به پرداخت کلیه جرایم و طی مراحل قانونی می باشد خاطر نشان کرد، کودکان شاهد رانندگی ما می باشند پس بیائیم با پرهیز از انجام تخلفات رانندگی فرهنگ صحیح رانندگی را از کودکی در وجود آنها نهادینه کنیم .

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه