English

با حضور تیم‌های داخلی و خارجی:

مریوان میزبان ششمین جشنواره بین المللی بازیهای بومی محلی

ششمین جشنواره بین‌المللی بازی‌های بومی محلی روز چهارشنبه به مناسبت گرامیداشت هفته دولت با حضور تیم‌های داخلی و خارجی به میزبانی مریوان برگزار خواهد شد.

مریوان میزبان ششمین جشنواره بین المللی بازیهای بومی محلی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، جشنواره بین‌المللی ورزش‌های بومی محلی در رشته‌های مختلف روز چهارشنبه هفته جاری به مناسبت گرامیداشت هفته دولت با حضور تیم‌های داخلی و خارجی در دریاچه زریوار شهرستان مریوان برگزار می‌شود.
جشنواره بین‌المللی ورزش‌های بومی محلی برای ششمین بار در مریوان انجام می‌گیرد و هرساله با استقبال جمع کثیری از علاقمندان به این حوزه روبرو شده است.
در این جشنواره کشورهای گرجستان، آذربایجان و دو استان از کردستان عراق از جمله سلیمانیه و اربیل حضور دارند و بازی‌های بومی محلی خود را به معرض نمایش می‌گذارند.
همچنین تیم‌های داخلی از استان‌های آذربایجان غربی، لرستان، خوزستان، اردبیل، همدان و سه شهرستان سنندج، مریوان و سقز از استان کردستان در هفتمین جشنواره بین‌المللی بازی‌های بومی محلی حضور خواهند داشت.
جشنواره بین‌المللی در رشته‌های کشتی سنتی(زوران)، هه‌لپرکی، چوب‌کشی، غاز قلنگ، دورپا، طناب‌کشی و بازی‌های بومی محلی برگزار خواهد شد.
ششمین جشنواره بین‌المللی ورزش‌های بومی محلی به همت فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی، اداره کل ورزش و جوانان استان، فرمانداری مریوان و اداره ورزش و جوانان شهرستان، هیأت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی کردستان و شهرستان و همچنین با همکاری استانداری، شهرداری و شورای اسلامی مریوان برگزار می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه