English

شهردار کرمانشاه برنامه داشته باشد در سمتش ابقا می شود

سخنگوی شورای شهر کرمانشاه با تأکید بر اینکه شورا در انتخاب شهردار احساسی عمل نخواهد کرد، گفت: اولویت ما ابقای شهردار فعلی است، اما درنهایت همه‌چیز به استماع برنامه‌های او و رسیدن شورا به خرد جمعی بستگی دارد.

شهردار کرمانشاه برنامه داشته باشد در سمتش ابقا می شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، ابراهیم مرادی بابیان اینکه قرار است در جلسه روز دوشنبه 13 شهریور بحث ابقای شهردار فعلی یا انتخاب شهردار جدید در دستور کار قرار گیرد. خاطرنشان کرد: مردم کرمانشاه با امیدآبادانی هرچه بیشتر شهر به اعضای شورا رأی داده‌اند و ما در قبال این رأی مسئول هستیم و تلاش ما این خواهد بود که منصفانه و بدون سوگیری و جهت‌گیری بهترین گزینه برای شهرداری کرمانشاه انتخاب شود.

سخنگوی شورای شهر کرمانشاه در خصوص معرفی گزینه‌های دیگر برای تصدی شهرداری کرمانشاه، گفت: گزینه‌ها و کاندیداهایی معرفی‌شده‌اند و بحث‌هایی هم شده، اما گزینه‌ای که جدی روی آن بحث شود نداشته‌ایم.

مرادی افزود: اولویت ما استفاده از وجود آقای رضایی در صورت رسیدن به اجماع و خرد جمعی است، در غیر این صورت بحث کاندیداهای دیگر را مطرح خواهیم کرد، زیرا اگر از هم‌اکنون بخواهیم کاندیداهای دیگری را معرفی کنیم این معنی را خواهد داشت که می‌خواهیم شهردار فعلی را کنار بزنیم و این در صورتی است که اولویت ما ادامه کارشان است.

سخنگوی شورای شهر کرمانشاه گفت: هر تغییر و تحولی اگر به زبان عامیانه بگوییم طوفانی به پا می‌کند و منجر به فرصت سوزی برای شهر می‌شود و ما این را نمی‌خواهیم.

مرادی تصریح کرد: آقای رضایی طی 1.5 سال فعالیت خود با رصدی که انجام داده‌ایم نمره بدی ندارند و توانسته‌اند برخی کارها را به‌جایی برسانند و امیدواریم باخرد جمعی اعضا یا بتوانیم از وجود او بهره‌مند شویم و یا نهایتاً وزنه سنگین‌تری در امور شهرداری جایگزین کنیم

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه