English

وقوع دو آتش سوزی هم زمان در رشت

آتش سوزی یک باب مغازه در ساعت ۱:۴۸ دقیقه امروز ۵ شهریور ۹۶ به مرکز ستاد فرماندهی اطلاع داده شد که سریعا ۲۶ آتش نشان بهمراه ۸ دستگاه خودرو از ۴ ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه واقع در خیابان امام خمینی(ره)- جنب کوچه سعدی اعزام شدند.

وقوع  دو آتش سوزی هم زمان در رشت

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، شهرام مومنی معاون عملیات سازمان آتش نشانی با بیان اینکه علت حادثه در دست بررسی است، افزود: به محض رسیدن؛ شعله های سرکش آتش در پشت بام یکباب مغازه کفاشی مشاهده می شد.

وی با اشاره به شدت حادثه و احتمال سرایت آتش به سقف بانک همجوار، افزود: سریعا آتش نشانان پس از قطع جریان برق نسبت به اطفاء و پیشگیری از سرایت آتش به مغازه ها و پشت بام های همجوار اقدام کردند.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی در ادامه به گزارش آتش سوزی یکباب مغازه نانوایی در ساعت ۰۲:۱۰ دقیقه صبح امروز در خیابان بیستون- ابتدای خیابان صفاری اشاره داشت و گفت: هم زمان که در محل آتش سوزی خیابان امام خمینی(ره) حضور داشتیم آتش سوزی یک باب  مغازه نانوایی اعلام شد.

وی به حضور ۱۳ آتش نشان بهمراه ۳ خودروی اطفایی از دو ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اشاره کرد و گفت: آتش که از داخل مغازه نانوایی مشاهده می شد توسط تیم آتش نشانان مهار و از گسترش آن جلوگیری شد.

همین گزارش حاکی است: علت آتش سوزی در نانوایی دپی نان خشک بوده است.

خوشبختانه در این دو حادثه به کسی آسیب جانی نرسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی