English

در گفت‌وگو با موج عنوان شد

آتش‌سوزی گسترده در انبار چوب مجاور پمپ گاز/یک کشته و دو مصدوم در تصادف بامداد امروز در نیایش

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران از آتش‌سوزی گسترده یک انبار چوب به وسعت سه هزار مترمربع و در خیابان خلازیر خبر داد.

آتش‌سوزی گسترده در انبار چوب مجاور پمپ گاز/یک کشته و دو مصدوم در تصادف بامداد امروز در نیایش

جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج درباره آخرین جزییات آتش سوزی گسترده در انبار چوب اظهار داشت: ماموران آتش نشانی ساعت 23 و 44 دقیقه شب گذشته در جریان آتش‌سوزی گسترده‌ای در انبار چوب واقع در خیابان خلازیر به سامانه آتش‌نشانی شهر تهران قرار گرفتند که بلافاصله  6 ایستگاه به همراه 10 دستگاه تانکر آب به محل حادثه اعزام شدند.

وی در ادامه با بیان اینکه انباری به وسعت 3 هزار مترمربع مملو از چوب و تخته دچار آتش‌سوزی شد، گفت: این انبار همجوار با یک پمپ گاز بود و آتش در حال سرایت به این پمپ بود.

ملکی با اشاره به اینکه آتش‌نشانان بلافاصله از چند طرف وارد عملیات شدند و 40 عدد سیلندر گاز که در این پمپ گاز وجود داشت را به محل امنی منتقل کردند، گفت: آتش‌نشانان از سرایت آتش جلوگیری کردند و در ساعت 4 و 46 دقیقه عملیات این حادثه بدون مصدوم و تلفات جانی و فقط با خسارت مالی به پایان رسید.

یک کشته و دو مصدوم در تصادف صبح امروز

سخنگوی سازمان آتش نشانی در ادامه به تصادف امروز واقع در غرب به شرق نیایش نرسیده به خیابان ولیعصر(عج) اشاره کرد و گفت: ماموران ساعت 44 بامداد امروز در جریان این تصادف قرار گرفت که بلافاصله دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه یک دستگاه خودروی پرشیا با چهار سرنشین جوان به دلیل نامشخصی از مسیر اصلی منحرف و با گاردریل‌های میانی بزرگراه برخورد کرده بود، تصریح کرد: سه نفر از داخل خودرو خارج شده بودند که دو نفر از آنها مصدوم و نفر چهارم نیز که در داخل خودرو محبوس شده بود پس از خارج کردن و تحویل دادن به عوامل اورژانس مشخص شد جان خود را از دست داده و در ساعت 1و 52 دقیقه بامداد عملیات این حادثه به پایان رسیده و محل تحویل پلیس راهور داده شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه