English

در گفت‌وگو با موج عنوان شد

برخورد اتوبوس با پراید /یک فوتی و یک مصدوم در پی این حادثه

سخنگوی سازمان آتش نشانی از برخورد اتوبوس با پراید در در مسیر جنوب به شمال اتوبان قم – تهران خبر داد و گفت: متاسفانه این حادثه یک کشته و یک مجروج برجا گذاشت.

برخورد اتوبوس با پراید /یک فوتی و یک مصدوم در پی این حادثه

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با  خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج درباره تصادف اتوبوس با پراید اظهار داشت: ماموران آتشنشانی ساعت  5:22 صبح امروز در جریان برخورد دستگاه اتوبوس مسافربری  با پراید در مسیر جنوب به شمال اتوبان قم – تهران  در حوالی سه کیلومتری عوارضی تهران  شدند که بلافاصله ماموران به محل حادثه اعزام شدند.

وی در ادامه با بیان اینکه سواری پراید از سطح بزرگراه به سطح زیرگذر که حدود چهار متر ارتفاع داشت سقوط کرد، گفت: در پی این حادثه دو سرنشین جوان درون خودرو محبوس شده بودند  که عوامل آتش نشانی با استفاده از دستگاه‌ها و تجهیزات مخصوص اقدام به برش کابین خودرو کرده و راننده 18 ساله در حالی که به شدت از ناحیه پا مجروح شده بود را برای انتقال به بیمارستان به عوامل اورژانس تحویل دادند.

ملکی با اشاره به اینکه سرنشین 30 ساله خودرو نیز پس از خارج شدن از کابین به عوامل اورژانس تحویل داده شد که متاسفانه بررسی علائم حیاتی نشان داد که وی جان خود را از دست داده است، گفت:  مسافران اتوبوس مسافربری در این حادثه آسیبی ندیدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی با بیان اینکه علت این حادثه از سوی کارشناسان پلیس راهور در دست بررسی است، افزود: عوامل آتش نشانی پس از ایمن سازی محل در ساعت 6:38 به عملیات خود خاتمه دادند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه