English

در مراسم بزرگداشت شهید حججی در شیراز؛

اعطای حکم خادمی و پرچم حرم شاهچراغ به خانواده "شهید حججی"

در مراسم بزرگداشت شهید محسن حججی در شیراز، حکم خادمی و پرچم مقدس حرم شاهچراغ(ع) به خانواده این شهید بزرگوار اعطا شد.

اعطای حکم خادمی و پرچم حرم شاهچراغ به خانواده "شهید حججی"

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج از شیراز، مراسم بزرگداشت شهید محسن حججی، ظهر امروز با حضور خانواده این شهید در حرم شاهچراغ(ع) برگزار شد و  پرچم مقدس حرم حضرت شاهچراغ (ع) و حکم خادمی به خانواده این شهید بزرگوار اعطا شد.

در این مراسم که همزمان با نماز ظهر و عصر بود، آیت‌الله سید علی‌اصغر دستغیب با اشاره به حضور خانواده شهید حججی در شهرهای مختلف گفت: این برنامه یعنی رساندن پیام شهید حججی به معنای عام ، همه جا فراگیر شده است اما به معنای خاص آن زمانی است که پیام شهید توسط خانواده‌اش به مردم انتقال داده شود.

تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) با بیان اینکه داعش تصور می‌کرد با انتشار عکس شهید حججی در فضای مجازی فتح و پیروزی خود را نشان می‌دهد، تأکید کرد: تصور آنها معکوس شد و فاتح این جریان کسی جز شهید حججی نبود.

نماینده مردم فارس در خبرگان رهبری خطاب به حاضران در مراسم گفت: اگر می‌خواهید چهره واقعی و ملکوتی یاران امام حسین را در عاشورای سال 61 ببینید به شهید حججی بنگرید و در مقابل چهره واقعی کفر و نفاق و یزیدیان هم در چهره آن فرد داعشی قابل دیدن است.

در ادامه، سردار ابوالفضل گزنی، جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس با تأکید بر اینکه شهید حججی مایه عزت اسلام و جامعه ایرانی شده است اظهار داشت: خداوند اگر بخواهد انسانی را عزیز کند، آن را طوری عزیز می‌کند که مورد تفقد و دلجویی و ستایش همه مردم ایران قرار بگیرد که چنین چیزی نیز برای شهید حججی و خانواده او رخ داده است.

محمدرضا حججی، پدر شهید حججی هم  خود را خادم همه شهدا و خانواده‌های آنان دانست و گفت: فرزند ما گلی از گل‌های بهشتی بود که از نمونه آن در مملکتمان بسیار زیاد است ضمن اینکه همه شهدا عزیز هستند اما خداوند این شهید را برگزید را تا در این برهه پیام‌رسان عاشورا باشد و مردم هم این پیام را به خوبی دریافت کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه