English

فرمانده پایگاه بسیج اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان:

شهید حججی بهترین الگو برای بسیجیان است

فرمانده پایگاه بسیج اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: بسیجیان با اخلاص نیت و عمل در راه پیروی از اسلام و ولی فقیه شهید حججی را به عنوان یکی از بزرگترین الگوهای زندگی خود انتخاب و پیرو راستینی برای ادامه راه این شهید بزرگوار باشند.

شهید حججی بهترین الگو برای بسیجیان است

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین رضا صادقی اظهار داشت: شهادت شهید محسن حججی این مرد بزرگ همه جامعه را تحت تاثیر قرار داد و آزاد مردان در سراسر دنیا نیز از این حرکت متحول شدند و شهادت وی در کل کشور و دنیا تاثیرگذار و تکان دهنده بود.

وی افزود: مقام معظم رهبری(حفظ الله) درباره هوای نفس می فرمایند: اول باید از سیم خاردار نفس خود گذشت. شهید حججی نیز یک بسیجی به تمام معنا و واقعی بود فردی بود که توانسته بود از هوای نفس خویش بگذرد و این یک حرکت بسیار بزرگ و کار مردان خدایی است که این امر نیز در دنیای امروز که هر روز شیطان به واسطه گناه های متعدد و جدیدی که در سراسر دنیا رخ می دهد بزرگتر و بزرگتر می شود کاری بس بزرگ و خدایی است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در ادامه خاطر نشان شد: اقامه نماز اول وقت، قرائت روزانه زیارت عاشورا، قرائت مداوم دعای عهد و همچنین پیروی از ولی فقیه زمانه خویش از جمله کارهایی بودند که این شهید بزرگوار با انجام آنان روح خود را جلا داد و توانست بر هوای نفس خود پیروز شود و در میدان حق علیه باطل کار خدایی و بزرگی انجام دهد و از او یک اسطور برای جوانان و نوجوانان آزاد اندیش بسازد و من مطمئن هستم که راه او توسط شما بسیجیان ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام و المسلمین رضا صادقی بیان کرد: یکی از نکات جالب زندگی شهید حججی که برای جوانان و نوجوانان ما باید سرلوحه قرار بگیرد زندگی آسان و برگرفته شده از سبک زندگی اسلامی و ولایی این فرد بزرگوار است بگونه ای که مهریه که همسر این شهید بزرگوار برای زندگی با او در نظر می گیرد تعداد 1 میلیون و 400 هزار صلوات برمحمد و آل محمد(ص) و همچنین حفظ کل قرآن کریم بود که شهید حججی در هنگام شهادت توانست بود که 15 جزء از قرآن را حفظ کند و به نظر من این زندگی گوشه ای از یک زندگی اسلامی که برپایه رضایت خدا شکل گرفته بود است و باید زندگی این مرد بزرگ الگویی برای همه ما باشد.

وی گفت: بسیج باید مکانی باشد برای خود سازی و تزکیه نفس بیسجیان و همچنین جایی برای خودسازی و انسان سازی باشد، خدا را شاکریم که به برکت پیروزی انقلاب اسلامی و تشکیل بسیج توسط امام خمینی(ره) این امر نیز زمینه ساز شد تا انقلاب اسلامی بتواند با پیروی از ولی فقیه زمانه خود زمینه را برای ظهور حضرت مهدی(ارواح نافدا) محیا نماید و بسیج نیز در این راستا نقش بسیار بزرگ و بسزایی دارد.

فرمانده پایگاه بسیج اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در ادامه تصریح کرد: یکی از اقدامات خوبی که در سال های اخیر انجام شده است انتخاب اعضای هیئت امنای بقاع متبرکه از بین بسیجیان مومن و ولایتمدار بوده است که این امر نیز باعث رشد و گسترش برنامه های فرهنگی و همچنین توسعه زیر ساخت های این اماکن متبرکه بوده است که بواسطه روحیه بسیجی وار این عزیزان و فعالیت جهادی آنان بوده است.

حجت الاسلام و المسلمین رضا صادقی به فعالیت های پایگاه بسیج اداره کل اوقاف و امور خیریه اشاره کرد و افزود: از سال 92 که پایگاه بسیج در این اداره کل تشکیل شد تا کنون فعالیت های زیاد و مستمری در این پایگاه انجام شده است که علرغم اینکه فعالیت های خوب و مثبتی بوده است اما همچنان تا نقطه مطلوب فاصله زیادی داریم زیرا که اداره اوقاف نهاد و سازمانی است منتصب به ولایت فقیه و باید بیش از پیش در جبهه بسیج و در انجام کارهای فرهنگی در این راستا تلاش و کوشش انجام شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • سعید مهینی

    سلام و درود خدا بر شهید بی سر وسرافرازمان شهید محسن حججی.خوش به حالت به آرزویت رسیدی... برا منم دعا کن که شهید شوم...

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه