English

استاندار خوزستان خبرداد:

تصویب ۱۲۰۰ میلیارد اعتبارات نفتی برای مناطق محروم خوزستان

استاندار خوزستان بر تصویب اعتبارات عام‌المنفعه وزارت نفت در شورای برنامه‌ریزی استان تاکید کرد.

تصویب 1200 میلیارد اعتبارات نفتی برای مناطق محروم خوزستان

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان ، غلامرضا شریعتی در جلسه بررسی پیشرفت پروژه‌های عام المنفعه وزارت نفت اظهارکرد: اعتبارات عام المنفع وزارت نفت اگرچه از سوی این وزارتخانه در مرکز مصوب و پروژه‌ها اجرایی می‌شود اما لازم است هماهنگی با استان صورت بگیرد زیرا ما که متولی این استان هستیم نسبت به مرکز از مناطق محروم و بخش‌هایی که نیاز دارند بیشتر مطلع هستیم.

وی خطاب به امیری مدیر بودجه‌های عمرانی وزارت نفت که در این جلسه حضور داشت، گفت: از این پس همه اعتبارات باید در شورای برنامه‌ریزی خوزستان مصوب شود و تصویب در مرکز را نمی‌پذیریم.

استاندار خوزستان افزود: هر استانی شورای برنامه‌ریزی دارد که بر اساس قوانین بالادستی و به تبعیت از شورای برنامه‌ریزی کشور فعالیت می‌کند و همه اعتبارات دولت در آن مصوب می‌شود بنابراین وزارت نفت باید اعتبارات پروژه‌های عام المنفعه را در این شورا بیاورد.

شریعتی تصریح کرد: ما می‌خواهیم بهره‌وری از اعتبارات به حداکثر برسد و پروژه‌ها سریعتر وارد مدار بهره‌برداری بشوند. این کار مستلزم این است که اعتبارات در شورای برنامه‌ریزی مصوب شوند.

وی خاطرنشان کرد: وقتی وزارت نفت پروژه‌های عام المنفعه خود را در خوزستان انجام می‌دهد باید با کارکرد ما پیش برود. ما نماینده دولت در این استان هستیم و هرکاری که قرار است اینجا انجام شود باید با هماهنگی استاندار باشد.

استاندار خوزستان یادآورشد: دستگاه‌های دیگر دولت مانند وزارت نیرو، شرکت توسعه نیشکر و شرکت فولاد خوزستان پروژه‌های اینچنینی را در مناطق محروم اجرا کرده‌اند اما با استاندار هماهنگ بوده‌اند.

شریعتی بیان کرد: اعتبارات پروژه‌های عام‌المنفعه وزارت نفت هزار و 200 میلیارد تومان برای دوره 5 ساله مصوب شده ولی ما دو برابر این مبلغ را درخواست کرده‌ایم. این اعتبارات در مناطق محروم غرب و شرق کارون هزینه می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه