English

استاندار اصفهان در آیین اختتامیه دهمین دوره جشنواره مطبوعات استان اصفهان:

رسانه‌ها در پیشرفت فرهنگ و تمدن بشری رسالت بزرگی را برعهده‌گرفته‌اند

استاندار اصفهان گفت: بی‌تردید در عصر حاضر رسانه‌ها با انتقال اطلاعات، معلومات جدید، مبادله افکار و عقاید عمومی در راه پیشرفت فرهنگ و تمدن بشری نقش و رسالت بزرگ را برعهده‌گرفته‌اند.

رسانه‌ها در پیشرفت فرهنگ و تمدن بشری رسالت بزرگی را برعهده‌گرفته‌اند

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان ، زرگرپور در آیین اختتامیه دهمین دوره جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان اصفهان اظهار کرد: در دنیای کنونی با وجود تکنولوژی های ارتباطی متعدد در دستیابی سریع به اطلاعات و منابع، کسب و انتشار اطلاعات موثق و قابل اطمینان در مورد موضوعات مختلف جامعه فرآیندی بسیار دشوار و در عین حال ضروری و حیاتی است.

وی با اشاره به اهمیت دقت، سرعت و امانتداری خبرنگاران بیش از گذشته درراه آگاهی، روشنگری و تنویر افکار عمومی، گفت: بی‌تردید در عصر حاضر رسانه‌ها با انتقال اطلاعات، معلومات جدید، مبادله افکار و عقاید عمومی درراه پیشرفت فرهنگ و تمدن بشری نقش و رسالت بزرگ را برعهده‌گرفته‌اند.

وی خطاب به اصحاب رسانه و مطبوعات، اظهار کرد: اگر اهالی رسانه از قلم خود به درستی استفاده کنند دانایی و خردمندی را به ارمغان خواهند آورد و این درحالی است که استفاده نادرست از آن پیامدهای ناگوار را به بار خواهد آورد.

زرگرپور بیان اینکه رسانه ها با تسلط و هدفگذاری هوشمندانه بر حوزه های مختلف می توانند تحول و تاثیر عمیق در جامعه ایجاد کنند، تاکید کرد: رسانه‌ها در بعد داخلی می‌توانند نقش اساسی در مسیر رشد فرهنگ عمومی، اشاعه ارزش‌های انقلابی و تنویر افکار عمومی در جهت تحقق اهداف مقدس انقلاب اسلامی، آرمان های امام ره و رهبر معظم انقلاب و رشد توسعه همه جانبه استان داشته باشند.

مدیر ارشد اجرایی استان اصفهان، با تصریح اینکه برگزاری دهمین جشنواره مطبوعات استان نقش و عملکرد رسانه های استان را برای ارتقا و تقویت جایگاه استان و کمک به توسعه همه جانبه آن تثبیت خواهد کرد، گفت: این جشنواره در نمایش توانمندی ها و برجستگی های استان اصفهان با پشتوانه غنی، فرهنگی و تاریخی اثرگذار است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه