English

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان لنگرود:

بیش از هزار قرآن اموز در سطح بقاع متبرکه شهرستان مشغول فعالیت هستند

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان لنگرود گفت:بیش از هزار قرآن اموز هم در سطح بقاع متبرکه شهرستان مشغول فعالیت هستند که 70 درصد این جمعیت را بانوان تشکیل می دهند .

بیش از هزار قرآن اموز  در سطح بقاع متبرکه شهرستان مشغول فعالیت هستند

به گزارش خبرگزاری موج از لنگرود، حجت الاسلام و المسلمین پاکیزه، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان لنگرود در آیین افتتاح و بهره برداری از مرکز تخصصی قرآن کریم شهید رضا عزیزیان کومله گفت: موقوفه شهید عزیزیان کومله در سال 91 توسط پدر و مادر این شهید بزرگوار برای انجام کلاس های قرآنی وقف شد که با حضور مدیرکل محترم اوقاف و امورخیریه گیلان و دیگر مسدولین شهرستانی افتتاح و به بهره برداری رسید.

وی با بیان اینکه امروز شهر کومله هم از نعمت مرکز تخصصی قرآن کریم هم بهره مند شد، اظهار کرد: روخوانی و روانخوانی ، تجوید ، حفظ ترتیبی قرآن کریم ، حفظ موضوعی و حفظ سوره های منتخب از جمله رشته های ویژه بانوان در مرکز تخصصی قرآن کریم شهید عزیزیان کومله است.

پاکیزه ادامه داد: تواشیح، اذان، روخوانی و روانخوانی، تجوید، حفظ ترتیبی قرآن کریم، حفظ موضوعی و حفظ سوره های منتخب و مداحی هم از رشته های ویژه برادران در این مرکز است.

وی با اشاره به فرسوده بودن و نامطلوب بودن شکل ظاهری ساختمان و تحت اشرافیت نبودن این موقوفه را از جمله مشکلات عنوان و تصریح کرد: با تلاش و پیگیری مکرر و همت هیئت امناء توانستیم با هزینه دویست میلیون ریالی این ساختمان را محیای اجرای برگزاری کلاس های قرآنی کنیم که البته بخشی از کارهای این موقوفه باقی مانده که برطرف خواهد شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه لنگرود از برگزاری بیش از 50 کلاس قرآنی و فعالیت 58 مربی در سطح شهرستان خبر داد و تصریح کرد: بیش از هزار قرآن اموز هم  در سطح بقاع متبرکه شهرستان مشغول فعالیت هستند که 70 درصد این جمعیت را بانوان تشکیل می دهند.

حجت الاسلام پاکیزه ادامه داد: در حال حاضر هم 50 قرآن آموز در مرکز تخصصی قران کریم شهید عزیزیان کومله ثبت نام کردند که علاقه مندان جهت ثبت نام به کومله - کوچه شهید شعبانی ها ، مرکز تخصصی قرآن کریم شهید عزیزیان مراجعه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی